راهور همدان به دستگاه حکاکی بر روی ارکان خودرو مجهز شد

همدان- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک همدان به دستگاه حکاکی بر روی ارکان وسیله نقلیه شامل شاسی، بدنه و موتور مجهز شد.

سرهنگ غلامعلی همایی امجد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پیشتر حکاکی بر روی ارکان وسیله نقلیه در نمایندگی خودرو انجام می شد.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشتر اقدامات شماره گذاری و تعویض پلاک خودرو در این مرکز صورت می گیرد به منظور رفاه حال مراجعان دستگاه حکاکی نیز خریداری و به تجهیزات این مرکز افزوده شد.

راهور همدان به دستگاه حکاکی بر روی ارکان خودرو مجهز شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه راهور همدان یازدهمین استانی است که به این دستگاه مجهز می شود اضافه کرد: چنانچه شماره شاسی، بدنه و سیلندر خودرو به علل مختلف نظیر تصادف و پوسیدگی وسیله نقلیه از بین رفته باشد یا به خاطر نواقص فنی، نیاز به تعویض موتور باشد، برای حک شماره جدید، نیازی به مراجعه به نمایندگی خودرو نیست و این اقدام در همین محل صورت می گیرد.

سرهنگ همایی امجد ادامه داد: پیشگیری از اتلاف وقت مراجعان، کاهش هزینه حک شماره بر روی ارکان خودرو جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان در صف انتظار و ترافیک و جلب رضایت عمومی از مزایای مجهز شدن مرکز شماره گذاری همدان به این دستگاه است.

راهور همدان به دستگاه حکاکی بر روی ارکان خودرو مجهز شد

وی مجهز شدن راهور به دستگاه حکاکی را موجب کاهش هزینه ارائه خدمات و تجمیع خدمات در یک نقطه دانست که موجب افزایش رضایتمندی مردم می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha