۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85132267
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان‌شمالی بر افزایش کیفیت نان در استان تاکید کرد

بجنورد-ایرنا- استاندار خراسان شمالی بر ضرورت تشدید نظارت و کنترل کیفیت آرد و نان در استان تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز سه شنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار خراسان شمالی اظهار کرد: اعضای این کارگروه باید نسبت به نظارت ها و انجام اقدامات لازم برای ارتقای کیفیت نان حساس باشند تا شهروندان نارضایتی در این خصوص نداشته باشند.

وی افزود: آموزش نانوایان و نیز نظارت بر پخت نان در مسیر بهبود کیفیت تولید نان نقش موثری خواهد داشت.

حسین نژاد با اشاره به لزوم اصلاح قیمت نان، گفت: افزایش کیفیت نان مطالبه مردم است و با توجه به تعیین نرخ جدید این محصول برای تحقق اهداف در این زمینه بازرسی ها باید تقویت شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی ادامه داد: در صورت کمبود نیرو در حوزه بازرسی و نظارت می توان از توان نیروهای بسیجی بهره گرفت.

وی با بیان اینکه حفظ آرامش بازار وظیفه همه دستگاه های اجرایی است، خاطرنشان کرد: دستگاه های متولی باید با تامین کالاهای اساسی و اقلام پر مصرف، نظارت و کنترل بر مقدار و قیمت فروش، کار تنظیم قیمت بازار را به نحو مطلوب انجام دهند.

حسین نژاد با اشاره اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در استان گفت: برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی باید زیرساخت های لازم در خراسان شمالی فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا اکنون هزار و ۳۱۱ واحد نانوایی در خراسان شمالی فعالیت دارند و سرانه مصرف آرد و نان در استان ۲ کیلوگرم بالاتر از میانگین کشوری است.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت در شمالشرق کشور واقع است این استان دارای ۹ شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، بام و صفی آباد، فاروج، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha