۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۳۱
کد خبرنگار: 988
کد خبر: 85132290
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نرخ پیشنهادی سرویس مدارس در کمیسیون حمل و نقل شورای شهر اهواز بررسی می‌شود

اهواز - ایرنا - اعضای شورای اسلامی شهر اهواز روز سه‌شنبه در نشست یکصد و شانزدهم خود، نرخ پیشنهادی سرویس مدارس اهواز در سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ را بررسی کردند، که مقرر شد این موضوع برای بررسی بیشتر به کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر ارجاع شود.

به گزارش سه شنبه ایرنا در این نشست، نرخ پیشنهادی سرویس مدارس اهواز در سال آتی تحصیلی در دستور کار شورا قرار گرفت که پس از استماع نظر اعضای در این باره، مقرر شد موضوع برای بررسی بیشتر در کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مطرح و به بحث گذاشته شود.

این گزارش حاکیست: ایراد فرمانداری اهواز به مصوبه شماره سه از نشست شماره ۱۱۳ این شورا (احتساب و وصول سرانه‌های عمومی و خدماتی قدرالسهم شهرداری، موضوع قانون اصلاح ماده ۱۰۱ قانون شهرداری) و نیز ایراد این فرمانداری به مصوبه شماره ۹ از نشست ۱۱۴ این شورا ( تفریغ بودجه سال ۹۹ سازمان مدیریت پسماند) که در دستور کار این نشست شورا بود مطرح شد که به تصویب اعضا رسید.

گفتنی است در این نشست درخواست استعفای احمد سراج از عضویت در این شورا (برای شرکت در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی) به عنوان دیگر دستور کار مطرح شد که با رای موافق اعضا، تصویب شد.

درخواست استعفای سید محسن موسوی زاده دیگر عضو شورای 13 نفره اهواز نیز، که قصد شرکت در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی را دارد، در نشست سوم خرداد این شورا، مطرح شد که با رای اعضا تصویب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha