دولت ۱۸۰ میلیارد تومان سرانه به حساب مدارس فارس واریز کرد

شیراز - ایرنا - مدیرکل آموزش و پروش استان فارس با بیان اینکه دولت سیزدهم اقدامات ماندگاری در این عرصه انجام داده، گفت: دولت امسال علاوه بر اجرای نظام رتبه بندی فرهنگیان، تا کنون ۱۸۰ میلیارد تومان سرانه به حساب مدارس این استان واریز کرده است.

به گزارش ایرنا، محمد خلیل عسکری در گردهمایی مدیران مدارس ابتدایی شیراز بیان کرد: تزریق متمرکز سرانه از سوی وزارتخانه به مدارس در دستور کار قرار دارد و مدیران باید در چارچوب قوانین عمل کنند.
وی ادامه داد: امروز همه باید برای ایجاد امید در جامعه تلاش کنند؛ بنابراین رفتار مدیران مدارس در هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان به گونه ای باشد که مردم احساس تبعیض نکنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس با بیان اینکه نخستین برخورد مدیر و دیگر مسئولان مدرسه در ذهن والدین دانش‌آموزان ماندگار است، افزود: تکریم اولیا در هنگام ثبت نام فرزندانشان بسیار مهم است و باید در اولویت مدارس قرار گیرد.

عسکری یادآور شد: رفتارهای عملی مدیران بهترین و مهمترین نوع آموزش است و در صورتی که این رفتارها بر اساس اعتقادات و باورهای ایرانی – اسلامی ما باشد بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس به مدیران مدارس ابتدایی این استان توصیه کرد: با توجه به تک فرزندی و ۲ فرزندی بودن بیشتر خانواده‌ها، اولیا حساسیت بسیاری درباره دانش‌آموزان خود دارند که این مساله باید در شیوه برخورد و رفتار مسئولان مدرسه مورد توجه قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha