۶ تیر ۱۴۰۲، ۹:۰۲
کد خبر: 85152683
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تشکیل ۶ کارگروه تخصصی برای آماده‌سازی همه‌جانبه مدارس فارس

شیراز - ایرنا - معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان فارس گفت: با هدف آماده‌سازی همه جانبه مدارس فارس برای آغاز سال تحصیلی به شکلی قدرتمند و شایسته، ۶ کارگروه تخصصی در قالب پروژه "مهر" فعال شدند.

فرشید قاسمی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: سامان‌دهی نیروی انسانی و تجهیزات نخستین کارگروه است که وظیفه بررسی و تکمیل تجهیزات و نیروی معلم، مدیر و معاونان مورد نیاز مدرس را به عهده دارد.

وی اضافه کرد: این کارگروه همچنین به برپایی دوره‌های ضمن خدمت برای توانمندی و به روز کردن دانش معلمان متناسب با تغییرات کتاب‌های درسی می‌پردازد.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان فارس عنوان کرد: مردمی‌سازی دیگر کارگروهی است که با هدف تلاش برای جذب کمک‌ و مشارکت‌های دیگر نهادهای مردمی و غیر مردمی در تامین نیازهای مدارس فعال شد.

قاسمی ادامه داد: کارگروه بهداشت و تندرستی با بازدید از همه مدارس استان، بر رعایت و تامین موازین بهداشتی بویژه آبخوری‌ها و سرویس‌های بهداشتی این مدارس نظارت و برای رفع کمبودها تلاش می‌کند.

وی گفت: کارگروه سرویس و پوشاک مدارس از دیگر کارگروه‌های پروژه مهر است که فعالیت خود را برای نظارت و سامانمندی ثبت‌نام و تخصیص سرویس مدارس و لباس فرم دانش‌آموزان آغاز کرده است.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان فارس گفت: کارگروه نظارت و ارزیابی نیز پیشبرد برنامه‌های دیگر کارگروه‌های فعال را ارزیابی و بر رفع همه جانبه نیازهای مدارس تا پیش از آغاز مهر تصیلی نظارت می‌کند.

قاسمی افزود: کارگروه نظارت و ارزیابی به طور مداوم از مدارس بازدید و بر فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان نظارت می‌کند.

وی اضافه کرد: این کارگروه همچنین بر صلاحیت نیروی انسانی برای انتصاب در پست‌های مدیریتی مدارس نظارت می‌کند.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان فارس یادآور شد: هشت هزار مدرسه در سراسر استان فارس فعال است و ثبت نام دانش‌آموزان ابتدایی از نیمه خرداد آغاز شده و این فرآیند در مقاطع متوسطه نیز در روزهای پیش رو آغاز می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha