عدم اجرای مصوبات توسط مدیران قابل پیگیری است

خرم‌آباد - ایرنا - رییس کل دادگستری لرستان گفت: عدم اجرای مصوبات رفع موانع واحدهای تولیدی از سوی مدیران ترک فعل محسوب می‌شود و قابل پیگیری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید شهواری روز چهارشنبه در ستاد اجرای سیاست‌های اقتصادی مقاومتی اظهار کرد: برای برطرف کردن مشکلات واحد های تولیدی به عزم همگانی نیاز است و مجموعه استان باید گام موثری بردارد.

وی افزود: باید در راستای دغدغه‌های مقام معظم رهبری در راستای رفع مشکلات مردم تلاش شود چراکه در یک جنگ اقتصادی قرار داریم و همفکری و بحث سازنده می‌تواند موثر باشد.

شهسواری ادامه داد: در راستای حمایت جدی و اثر بخش سرمایه‌گذاری و تولید همچنین به منظور تحقق شعار سال باید مشکلات واحدهای تولید برطرف شود همچنین ضرورت دارد که در مقام عمل باید به فرامین مقام معظم رهبری توجه شود.

وی گفت: رشد تولید و مهار تورم به کمک بخش خصوصی در نهایت کمک به اقتصاد و معیشت مردم از سیاست های اقتصاد مقاومتی غذایی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهواری بیان کرد: تشکیل ستاد اجرای سیاست‌های اقتصادی مقاومتی برای برطرف کردن مشکلات است و بیش از هر زمان به این نوع نشست ها نیاز است بنابراین در پرونده های مرتبط مدیران بانک ها حضور داشته باشند.

وی اظهار کرد: عدم اجرای مصوبات به عنوان ترک فعل قابل پیگیری است و برای حمایت از تولید برخورد قانونی می‌شود و برای هر مصوبه باید مدیر اجرایی تعیین شود.

وی گفت: برای حمایت بخش تولید و خصوصی جلسات مرتبط برگزار خواهد شد بنابراین دستگاه های متولی باید به وظیفه خود نسبت به اجرای مصوبات عمل کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha