مردم در صورت مشاهده فساد در هر بخش از جامعه به دادگستری گزارش دهند

خرم‌آباد - ایرنا - رییس کل دادگستری لرستان گفت: مردم در صورت مشاهده فساد در هر بخش از جامعه آن را به صورت مستند به دادگستری گزارش دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سعید شهواری روز یکشنبه در دیدار با اعضای قرارگاه مردمی مبارزه با فساد استان لرستان اظهار کرد: دغدغه‌مندی اعضای این ستاد در حوزه مفاسد اقتصادی بسیار ارزشمند و گردآوری اطلاعات و مدارک کاری مفید بوده چرا که اگر در این زمینه اطلاعاتی داده شود، پیشگیری از فساد و برخورد با آن صورت خواهد گرفت.

وی افزود: از ارایه اطلاعات به دادگستری استقبال می‌کنیم و باید این اطلاعات قابل ارزیابی و مستند باشند و یا زمینه‌هایی را برای ما ایجاد کند که بتوانیم با پیگیری آنها را مستند کنیم تا اطلاعات واصل شده پیگیری و به مراجع ذیصلاح جهت پیگیری، اقدام عاجل و به موقع ارجاع داده خواهند شد.

حجت الاسلام شهواری ادامه داد: به وجود آمدن فساد تبعات زیادی دارد و جبران خسران آن مشکل است و بایستی در این زمینه بیشتر به پیشگیری توجه نمود، پایه بسیاری از پرونده‌های تشکیل شده در دادگستری در زمینه فساد گزارشات مردمی بوده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از خط قرمزهای دادگستری استان رانت، تبعیض و فساد است، گفت: اگر در جایی ببینیم که فسادی رخ داده است بدون توجه به اینکه چه شخصیتی می‌باشد و به چه جایی وابسته است برخوردی بدون اغماض، جدی و عبرت آموز خواهیم داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha