معاون استاندار: زیرساخت‌های برگزاری انتخابات در خراسان‌شمالی فراهم شود

بجنورد- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان‌شمالی گفت: زیرساخت ها و تمامی امکانات لازم باید برای انتخابات باشکوه و بهبود روند مشارکت سیاسی آینده در استان فراهم شود.

به گزارش ایرنا، عبدالصمد صفرنژاد روز پنجشنبه در نشست کمیته فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک خراسان شمالی اظهار کرد: انتخابات مظهر مردم سالاری در کشور است که باید از همه ظرفیت ها برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد سیاسی بهره گیریم.

وی افزود: برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات آینده باید مشارکت سیاسی دوره های گذشته آسیب شناسی شود تا مشکلات این حوزه به کمترین حد ممکن برسد.

صفرنژاد ادامه داد: اگر مشکلاتی در حوزه ارتباطی برخی مناطق استان وجود دارد باید با هم افزایی مدیران دستگاه های اجرایی حل شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: برای بهبود روند انتخابات آینده می توان از تجربه استان های موفق در این زمینه نیز بهره گرفت.

وی با اشاره به برنامه های دشمن برای ترویج ناامیدی در کشور، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال ترویج ناامیدی در جامعه هستند به گونه ای که بزرگترین اقدامات نظام اسلامی را کمرنگ جلوه می دهند.

صفرنژاد افزود: هر اقدامی که باعث امیدبخشی مردم شود در مشارکت آنها تاثیر ویژه ای دارد بنابراین مدیران دستگاه های اجرایی باید تببین دستاوردهای نظام را در دستورکار قرار دهند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سالجاری برگزار می شود و از هم اکنون زیرساخت‌های فنی و پشتیبانی لازم را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این انتخابات در استان ها در حال آماده سازی است.

خراسان شمالی با ۹ شهرستان دارای یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha