معاون ستاد کل نیروهای مسلح: مشارکت در انتخابات باید با جهاد تبیین رونق بگیرد

مشهد بلوار- معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رسالت دانشگاهیان علاوه بر حضور خود و خانواده در جهاد تبیین، تلاش برای افزایش مشارکت دیگر شهروندان در انتخابات است، زیرا راه صحیح رفع مشکلات کشور از مسیر انتخابات می‌گذرد.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی نژادنوری روز پنجشنبه در نخستین همایش دانشگاهیان، فرهنگیان و آموزشگاههای عالی استان خراسان رضوی افزود: انتخابات مظهر جمهوریت و مردم‌سالاری دینی است، زیرا امام راحل (ره) فرمودند "جمهوری اسلامی، نه یک کلمه کم و نه یک کلمه بیش"؛ بر این اساس بهترین راه شناخت اراده مردم و حاکم نمودن آن انتخابات است و تداوم حضور آنان موجب اقتدار و اجرای مردم سالاری دینی است.

وی ادامه داد: بر اساس سنت الهی اگر عذاب و یا خیری به ملتی رسیده، به واسطه انتخاب خود مردم بوده است.

این مقام مسوول اظهار کرد: یکی از مواردی که دشمن را مایوس می کند، حضور مردم است و شاهد هستیم هر جایی که مردم مشارکت کمتری داشتند، دشمن پیشروی بیشتری داشته است و در این مسیر اکنون از جنگ ترکیبی و شناختی بهره گرفته است تا مردم را دچار ناامیدی کند.

او گفت: مواضع دشمنان کشور و ضد انقلاب به خوبی بیانگر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات است و اینکه رسانه های معاند چه مواضی دارند، یکی از راه های شناخت درست مسیر و مواضع دشمن است.

مدیر شورای استانی دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های خراسان رضوی اظهار کرد: اکنون دشمن با تمام توان وارد این جنگ ترکیبی شده است و ما باید برای حمایت از دین و نظام خود، تلاش کنیم؛ زیرا دشمن قصد دارد قلب و ذهن مردم را تسخیر کند.

حجت الاسلام جواد مهدوی نسب افزود: همه آحاد مردم باید خود را موظف به شرکت در انتخابات بدانند و دیگران را نیز به این انتخابات دعوت کنند.

دبیر مجمع عالی دانشگاه های خراسان رضوی نیز گفت: واحدهای علمی آموزشی به طور جداگانه مشغول فعالیت هستند و باید این ظرفیت ها در مسیر بهره وری، شناخت و هم افزایی قویتر وارد میدان شوند.

علی اکبر حداد مشهدریزه با اشاره به زیرساخت های مناسب و گستره کمّی واحدهای آموزشی سطح استان افزود: باید قابلیت های این واحدها شناسایی و به درستی مورد استفاده قرار گیرد.

وی گفت: این همایش نیز در این مسیر و برای افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو برپا شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha