۱۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۷
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85134363
T T
۱۴ نفر

برچسب‌ها

هفت هزار و ۱۰۰ لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی به مقصد نرسید
عکس آرشیوی است

بیرجند - ایرنا - هفت هزار و ۱۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی با کنترل خودروهای عبوری در ۲ شهرستان خراسان جنوبی کشف شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به سه دستگاه خودرو مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ احمدرضا کارگر افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، سه هزار و ۱۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

وی بیان کرد: ماموران در این خصوص سه دستگاه خودرو را توقیف و سه متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف چهار هزار لیتر سوخت قاچاق در قاینات

فرمانده انتظامی شهرستان قاینات گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به ۲ دستگاه خودرو شوتی و یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ محمود زال‌بیکی اظهار داشت: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی تکمیلی از خودروها، چهار هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

وی افزود: ماموران در این خصوص سه دستگاه خودرو توقیف و سه متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد و سوخت در کنار دام و طیور بیشترین کشفیات کالای قاچاق را در این استان به خود اختصاص داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha