امام جمعه کرمانشاه: پزشکان و کادر درمان رکن رکین جامعه هستند

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر اهمیت تکریم جامعه پزشکان و پرستاران تأکید کرد و گفت: همه ما مدیون جامعه پزشکی هستیم و به راستی پزشکان و کادر درمان رکن رکین جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» روز پنجشنبه در دیدار رییس سازمان نظام پزشکی کشور، اعضای مجمع عمومی سازمان و اعضای هیات مدیره نظام پزشکی، افزود: امیدوارم همه ما در انجام وظیفه خود ثابت قدم و صادق باشیم چون هرکجا سلامت و صداقت باشد، موفقیت و پیشرفت به دست می آید و امروز نام پزشکان قرین سلامت و صداقت است.
وی با تجلیل از خدمات جامعه پزشکان، گفت: جامعه پزشکان از دیرباز مورد وثوق جامعه بوده اند و اهمیت پزشکی آنقدر بالا است که کتاب ارزشمند قانون بوعلی سینا در حوزه‌های علمیه تدریس می‌شد. نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: پزشکان و کادر درمان در دوران دفاع مقدس منشا خدمات زیادی بودند و دِین خود را به جامعه ادا کردند، همین طور در مقابله با بیماری کرونا سنگ تمام گذاشتند.
وی با مهم دانستن الطاف پزشکان نسبت به بیماران، تصریح کرد: پزشکان باید در کنار مردم باشند و برای خدمت به آنها تلاش کنند که خوشبختانه تا به حال چنین بوده است.
علما گفت: بهداشت و درمان، نشانه پیشرفت یک منطقه و شهر است و در حقیقت پزشکان رکن رکین جامعه هستند.
آیت الله علما خاطرنشان کرد: یکی از برکات انقلاب آن است که امروز دانشجوی پزشکی خارجی تربیت و خدمات پزشکی را صادر می‌کنیم، درحالیکه در گذشته از کشورهای دیگر پزشک وارد می‌کردیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha