۲۴ هزار مددجوی زنجانی مشمول استفاده رایگان از انرژی هستند

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود و ظرفیت‌های پیش بینی شده بیش از ۲۴ هزار مددجوی زنجانی به شرط رعایت الگوی مصرف مشمول استفاده رایگان از انرژی‌های آب، برق و گاز هستند.

روح الله صالحی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا زنجان گفت: یکی از خدماتی که دولت در قانون بودجه برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی در نظر گرفته است؛ معافیت از پرداخت هزینه‌های آب و برق و گاز است.
وی اظهار داشت: مددجویان به منظور بهره‌مندی از این معافیت باید با دقت و صرفه‌جویی کامل در قالب شرایط اعلامی آیین‌نامه اجرایی الگوی مصرف رعایت کنند؛ مشمول طرح تعرفه مصرف خواهند شد.
صالحی با اشاره به همکاری و هماهنگی شرکت‌های آب و برق و گاز با کمیته امداد در این زمینه نیز افزود: براساس پیگیری‌های انجام شده در استان اطلاعات مددجویان بارگذاری شده و برخی مددجویان از این معافیت استفاده می‌کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با توجه به جامعه هدف این نهاد بر رعایت الگوی مصرف برای بهره‌مندی از معافیت‌های پیش‌بینی شده در قانون بودجه اضافه کرد: تلاش می‌کنیم با فرهنگ‌سازی مصرف درست و بهینه بین مددجویان عزیز تحت حمایت این نهاد از ظرفیت قانونی به نحو مطلوبی برای مدیریت هزینه‌ای خانوارهای تحت حمایت استفاده کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha