۲۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۱۴
کد خبر: 85135743
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رئیس جمهوری چین: «دیوار بزرگ پولادین» در امتداد مرزها ایجاد شود

تهران – ایرنا – شی جینپینگ رئیس جمهور چین از نیروهای مرزی کشور خود خواست توانایی‌های خود را در دفاع از مرزها و تلاش خود برای ایجاد نیروی نظامی قوی در مرزها همچون یک «دیوار بزرگ فولادی» در امتداد مرزهای این کشور را افزایش دهند.

به گزارش شنبه ایرنا از خبرگزاری شینهوا، شی، این اظهارات را در جریان یک سفر استانی به منطقه خودمختار مغولستان داخلی واقع در شمال چین، برای بررسی عملکرد مدیریت و کنترل مرزها و توسعه نیروهای مرزی بیان کرد.

وی در جریان بازدید از نیروهای نظامی مغولستان داخلی، از نقش نیروهای مرزی منطقه در تضمین امنیت و ثبات در مرزهای شمالی این کشور قدردانی کرد.

شی با تمجید از پیشرفت چین در امور دفاع مرزی، تاکید کرد نیروهای مرزی این کشور آموزش نظامی و آمادگی رزمی خود را افزایش داده اند و قاطعانه از حاکمیت ملی، تمامیت ارضی، امنیت مرزها و ثبات در مناطق مرزی محافظت می کنند.

رئیس جمهور چین با تاکید بر همکاری میان بخش‌های حزبی و دولتی، ارتش، سازمان‌های مجری قانون و مردم عادی در دفاع از مرزها به عنوان نقطه قوت منحصربه‌فرد چین، خواستار تلاش‌های مشترک همه طرف‌ها برای ایجاد زمینه جدیدی در دفاع از مرزهای این کشور شد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha