مدیرعامل آب منطقه‌ای در بازدید از ایرنا: سمنان سومین استان خشک کشور است + فیلم

سمنان - ایرنا - رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان با اشاره به کاهش بارندگی و خشکسالی‌ در مناطق مختلف کشور از جمله این استان، گفت: سمنان سومین استان خشک کشور در بارندگی‌ها در پایین دست سدها و حوزه میانی بوده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن عسکری روز یکشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز سمنان بیان کرد: بارندگی‌های اخیر تأثیر چندانی در تغذیه ۲ سد مجن و دامغان در استان سمنان نداشت.

وی با اشاره به فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب درباره افزایش بهره‌وری آب با مدیریت مصرف، اجرای سامانه‌های نوین آبیاری و اصلاح الگوی کشت، افزود: انتظار می‌رود آحاد جامعه در صرفه‌جویی و مدیریت مصرف آب در سال پیش رو که با خشکسالی مواجه هستیم همت و همراهی بیشتری داشته باشند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان همچنین اظهار امیدواری کرد که کشاورزان با توسعه بهره‌وری در نوع کشت و آبیاری، کمک کنند تا سال جاری را نیز با کمترین مشکل سپری کنیم و پاسخگوی کشاورزان و مردم استان باشیم.

عسکری، نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی را مهم دانست و خاطر نشان کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در انعکاس عملکرد دولت سیزدهم عملکرد مطلوبی داشته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان سمنان افزود: انعکاس و اطلاع‌رسانی تلاش‌ها نقشی مهم در امیدافزایی و اقناع افکار عمومی دارد.

سعید صادقی مقدم رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در استان سمنان نیز با ارایه گزارشی از عملکرد ماه‌های اخیر این مرکز در زمینه اطلاع‌رسانی، ترغیب مردم و کشاورزان به صرفه‌جویی و اصلاح الگوی کشت و هشدارها در زمینه خشکسالی و کم‌آبی در استان، گفت: ایرنا مرکز سمنان با وجود کمبودها، تمام‌قد در زمینه اقناع افکار عمومی و اطلاع‌رسانی شفاف و صادقانه به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و جهاد تبیین پای کار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) سال ۱۳۱۳ خورشیدی با تأسیس «آژانس خبری پارس» بنا گذارده شد و طی بیش از هشت دهه فعالیت، افزون بر جریان‌سازی خبری یکی از منابع مهم خبری دیگر رسانه‌های داخلی و خارجی بوده است.

مدیرعامل آب منطقه‌ای در بازدید از ایرنا: سمنان سومین استان خشک کشور است + فیلم

سمنان که به دارالمرحمه معروف است با مساحت نزدیک به ۹۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع یکی از پهناورترین استان‌های کشور ایران است که با پنج و ۹ دهم درصد مساحت کل کشور، از این نظر هفتمین استان ایران محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha