۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۱۴
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85136610
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار تهران: تاخیر در افتتاح طرح‌ها به اعتماد عمومی خدشه وارد می‌کند

قرچک - ایرنا - معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار تهران گفت: تاخیر در تحقق وعده‌ها و افتتاح طرح‌ها به اعتماد عمومی مردم خدشه وارد می‌کند و لازم است تسریع در اجرا و تکمیل طرح‌ها در دستور کار مسئولان استانی و شهرستانی قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، میرمحمد غراوی شامگاه شنبه در جلسه تخصصی بررسی موانع و مشکلات اجرای طرحهای عمرانی شهرستان قرچک اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم که باید توسط شرکت آبفا هرچه سریعتر انجام شود احداث تصفیه‌خانه و تکمیل شبکه جمع آوری فاضلاب است.
وی احداث پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی را حائز اهمیت خوند و افزود: با تکمیل این طرح ۸۰ مگاوات برق تولید می‌شود که می‌تواند علاوه بر نیاز برق صنایع، به تامین برق شهری نیز کمک کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به نقش احداث کمربندی شمالی قرچک در حل معضل ترافیک جنوب‌شرق استان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این طرح کد اعتباری دارد می‌توان از منابع استانی برای تکمیل آن کمک کرد.
این مسئول طرح یکهزار و ۱۰۰ واحدی سبحان را فاقد مشکل فنی دانست و گفت: هفته آینده در رابطه با تسریع روند واگذاری واحدهای مسکونی این طرح، جلسه ای با نمایندگان سازمان نظام مهندسی، بانک مسکن و اداره راه و شهرسازی خواهیم داشت.
غراوی در پایان از مسئولین شهرستان قرچک خواست برای رفع کمبود مسکن از ظرفیت احیای بافت فرسوده استفاده کنند.

معاون هماهنگی استاندار تهران از طرح های عمرانی مهم شهرستان قرچک شامل ورزشگاه ۱۰ هزار نفره ولیعصر(عج)، کمربندی شمالی، بیمارستان شهید ستاری، آرامستان بهشت فاطمه (س)، پست ۶۳.۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی از طرح هایی بودند که مورد بازدید و بررسی قرار گرفتند.

در این بازدید عملیات اجرایی احداث مرکز جامع سلامت روستایی قشلاق جیتو با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد؛ روستای قشلاق جیتو بیش از ۱۳هزار نفر جمعیت دارد و برای احداث و تکمیل این مرکز ۷۰ میلیارد ریال بودجه تصویب شده است.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha