۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۲
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85137108
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار گلستان: حکمرانی استانی با افزایش حدود اختیارات میسر می‌شود

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان گفت: با توجه به اهمیت داشتن میزان تناسب اختیارات و پاسخگویی، هر اندازه تمرکززدایی افزایش یابد به همان میزان امکان حکمرانی استانی مناسب فراهم می‌شود.

به گزارش ایرنا، علی‌محمد زنگانه روز یکشنبه در کارگاه آموزشی حکمرانی استانی، چالش‌ها و الزامات با حضور معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور، بیان کرد: افزایش منابع و یکپارچه بودن منابع می‌تواند تاثیر بسزایی در میزان پاسخگویی مدیران داشته باشد.

وی اظهار کرد: استان گلستان در حوزه تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر به خوبی اقدام کرد و آن را به عنوان یک وظیفه انجام داد اما متاسفانه دستگاه‌هایی که اعتبارات آنها از سطح ملی است همراهی لازم را نداشته و شاهد عدم توازن و کسری اعتبارات جاری و هزینه‌ای هستیم.

وی تصریح کرد: توجه به خرد سازمانی، تربیت نیروهای میانی متبحر و متخصص، به روز شدن اطلاعات مدیران با استفاده از دوره‌های علمی تخصصی و علمی مدیریتی، مردمی‌سازی جایگاه‌ها، تربیت افراد مناسب برای مدیریت از طریق دانشگاه‌ها و ایجاد چشم‌اندازهای منطقه‌ای از موضوعات اساسی است که می‌تواند زمینه حکمرانی استانی فراهم آورد.

استاندار گلستان گفت: کنترل تورم، جلوگیری از شکست بازار و رکود تورمی، توزیع عادلانه فرصت‌ها و ثروت‌ها و ایجاد اشتغال وظایفی است که بر عهده دولت‌هاست و تلاش داریم این وظایف را به شکلی مناسب به انجام برسانیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha