۲ هزار و ۵۰۰ درخواست مردم آذربایجان شرقی در میز خدمت راه و شهرسازی 

تبریز - ایرنا - مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی گفت: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ درخواست و مطالبات مردمی طی سه روز در میز خدمت حوزه راه و شهرسازی ثبت شده است.

به گزارش ایرنا، حسین مذنب، روز یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگاران افزود: علاوه بر این درخواست ها که به صورت فردی ارایه شده بود، چندین مطالبه گروهی چند صد نفره مردم نیز در این میز ثبت و از سوی همکاران این حوزه بررسی شد.

وی اظهار کرد: ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در دور دومین سفرهای استانی به آذربایجان شرقی با ۵۳ مدیر ملی و ۲۸ مدیر استانی به مدت سه روز با استقرار در میز خدمت پاسخگوی مردم این استان بود.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی گفت: در این میز ۱۴ تیم از مدیران در حوزه‌های شهرسازی، املاک، نهضت ملی مسکن، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شهرهای جدید، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ و نقل کشور، بانک مسکن، بنیاد مسکن، نظام مهندسی، راه آهن، معاونت شهرسازی و معماری و بازآفرینی شهری مستقر بودند.

مذنب، با اشاره به پیگیری مطالبات و درخواست های مردمی ارایه شده در این میز از سوی مدیران مربوطه، ادامه داد: تلاش می شود با همکاری ادارات کل استان مشکل مردم در این حوزه ها حل شود.

وی یادآور شد: بعد از حدود ۲ ماه، تمام این دستورات پالایش و بررسی می‌شود تا اگر به نتیجه نرسیده باشد، پیگیری و مطالبه شود.

همزمان با سفر دور دوم آیت الله رئیسی به آذربایجان شرقی، ۲۹ میز خدمت دستگاه های اجرایی برای ملاقات و دیدار چهره به چهره با مسئولان و پاسخگویی مستقیم به مطالبات مردمی دایر شده بود.

این میزها در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ۱۷، ۱۸، ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۸ تا ۱۸ در ساختمان ادارات کل مرکز استان دایر شده بود و معاونان و نمایندگان تام الاختیار وزرا و روسای سازمانها پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha