فراهم سازی زیرساخت جوانی جمعیت ضروری است

شیراز-ایرنا-رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به اهمیت تحقق اهداف جوانی جمعیت گفت: فراهم آوری زیرساخت های مورد نیاز در تمامی ابعاد مهم و ضروری است.

به گزارش ایرنا، وحید حسینی یکشنبه در حاشیه بازدید از مرکز مشاوره ناباروری بیمارستان مادر و کودک شوشتری شیراز،افزود: با توجه به اهمیت تحقق اهداف جوانی جمعیت کشور و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در این زمینه، تلاش برای توسعه و گسترش این خدمات در تمامی ابعاد، ضروری است.

در این بازدید ضمن ارزیابی عملکرد این مرکز از زمان راه اندازی تاکنون، بر تقویت زیرساخت های مرکز مشاوره ناباروری در بیمارستان مادر و کودک شوشتری برای تسهیل و تسریع روند ارایه خدمات مشاوره ای به خانواده ها در حوزه درمان ناباروری تاکید شد.

فراهم سازی زیرساخت جوانی جمعیت ضروری است

حسینی ضمن بازدید از واحدهای مختلف مرکز مشاوره ناباروری بیمارستان مادر و کودک شوشتری، شامل مامایی، حقوقی، فقهی، روانشناسی و اخلاق پزشکی، با کارشناسان این واحدها در زمینه نحوه ارایه خدمات مشاوره ای به مراجعان گفت و گو کرد.

همکاری و همراهی بیش از پیش مسوولان و کارکنان این مرکز مشاوره ناباروری در راستای خدمت دلسوزانه به مردم برای پیشبرد اهداف کلان کشور، از دیگر تاکیدات رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این بازدید بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha