۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۴۵
کد خبر: 85137420
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خسارت سیل به روستاهای مشگین‌شهر

۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۴۵
کد خبر: 85137420
خسارت سیل به روستاهای مشگین‌شهر

اردبیل _ ایرنا _ فرماندار مشگین‌شهر از وقوع سیل و خسارت‌های سنگین آن به روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: در جلسه روز دوشنبه ستاد مدیریت بحران مشگین‌شهر آسیب‌ها و خسارت‌های سیل به روستاییان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

شهرام محمدی شب یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سیل از بخش‌های ارشق و لاهرود این شهرستان آغاز شده و چند روستا از جمله کنگرلو، قره قیه چاپاقان و جلایر را دربرگرفته و به تاسیسات شهری و روستایی، مزارع، باغات و اماکن مسکونی و دامی خسارت های زیادی وارد کرد.

وی ادامه داد: در برخی روستاها از جمله کنگرلو سیل وارد برخی منازل مسکونی و جایگاه های نگهداری دام شد و روستاییان را دچار مشکل کرد.

فرماندار مشگین‌شهر از حضور و کمک اعضای ستاد مدیریت بحران، گروه‌های جهاد بسیج سازندگی به سیل‌زدگان خبر داد و گفت: قرار است فردا (دوشنبه) با حضور اعضای ستاد مدیریت بحران شهر جلسه‌ای تشکیل شده و به مشکلات روستاییان سیل‌زده رسیدگی شود.

به گزارش ایرنا ، در هفته‌های اخیر سیل خسارت‌های سنگینی به بخش‌های مختلف کشاورزی، تاسیسات زیربنایی، ابنیه فنی راه‌ها و واحدهای مسکونی در شهرهای مختلف استان اردبیل بویژه مشگین‌شهر، گرمی، بیله‌سوار، انگوت و کوثر وارد کرده است.

به گفته کمال‌الدین میرجعفریان ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل سیل نهم و دهم خردادماه جاری دست کم ۱۵۰ هزار میلیارد ریال خسارت به بخش‌های مختلف استان اردبیل خسارت زده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha