۱۷۹ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات ایلام پرداخت شد

ایلام - ایرنا - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام گفت: ۱۷۹ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون به کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات در استان پرداخت شده است.

علی کریمی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تسهیلات حمایتی در قالب ۲۲ طرح مربوط به کسب و کارهای فناوری اطلاعات پرداخت شد که نسبت به سال‌های قبل، رقم قابل توجهی است.

وی افزود: تسهیلات حمایتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل ۱۷ برنامه است که در قالب تسهیلات بند الف و بند ب به افراد حقیقی، شرکت‌های حقوقی نوپا و غیرنوپا، تولید کنندگان اپلیکیشن و بازی های موبایل و تولید کنندگان محتوا با کارمزد چهار تا ۱۰ درصد ارائه می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام یادآور شد: علاقه مندان و فعالان حوزه کسب و کارهای اینترنتی می‌توانند جزئیات برنامه‌های حمایتی و نحوه پرداخت در سامانه توان آفرین را در آدرس Http://tavanafarin.ito.gov.ir مشاهده کنند.

کریمی تاکید کرد : وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تمامی توان و در قالب پرداخت تسهیلات حمایتی و کم‌بهره از کسب و کارهای حوزه فاوا و استارتاپ‌ها حمایت می‌کند.

وی همچنین ایجاد ۵۰ دفتر پیشخوان خدمات دولت شهری و روستایی در استان را از دیگر اقدامات انجام شده در طول ۲۰ ماه خدمت دولت سیزدهم در استان اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha