معاون وزیر کشور: بهره‌مندی از ظرفیت جوانان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه ضروری است

ساری - ایرنا - معاون سیاسی وزیر کشور گفت: بهره‌مندی از ظرفیت جوانان برای برگزاری باشکوه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا غلامرضا روز چهارشنبه در اولین همایش آموزش منطقه‌ای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در محمودآباد بیان کرد: یکی از اهداف مهم برگزاری همایش منطقه‌ای آن است که با استفاده از تجربه همدیگر، زمینه انتخابات پرشور و سالم را برای مردم مهیا کنیم.

رییس ستاد انتخابات کشور افزود: آموزش در فرایند انتخابات از جایگاه ممتازی برخوردار است که همه عوامل اجرایی باید این نکته مهم را مد نظر داشته باشند.

معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: قوانین انتخابات باید آنقدر در ذهن عوامل اجرایی تکرار و تمرین شود تا آنان به همه امور مسلط شوند.

غلامرضا با بیان اینکه، در این وادی دشمن به هیچ عنوان بیکار نخواهد نشست و با تبلیغات سوء خود به‌دنبال تردید در ذهن مردم است، تصریح کرد: جایگاه ممتاز جهاد تبیین در این مقطع حساس مشخص می‌شود که باید با روشنگری، واقعیت‌های درست را برای مردم بیان کرد.

این مقام مسوول اظهار داشت: دشمن با روی آوردن به یک جنگ ترکیبی و شناختی قصد وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها را دارد و با این روش ذهن مردم و جوانان را نشانه گرفتند.

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: نقش فرمانداران و بخشداران در برگزاری انتخابات بسیار برجسته است که باید از الان با حساسیت این موضوع را دنبال کنند.

به گزارش ایرنا، اولین همایش آموزش منطقه‌ای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور فرمانداران استان‌های تهران، سمنان، گلستان، البرز، مازندران و گیلان به مدت سه روز در محمودآباد در حال برگزاری است.

براساس اعلام ستاد انتخابات کشور، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha