معاون وزیر کشور: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان می‌شود

ساری- ایرنا- معاون سیاسی وزیر کشور گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری موجب ناامیدی دشمنان می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا غلامرضا روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در محمودآباد بیان کرد: کشورهایی که در یک مقطعی از زمان در مقابل ایران بودند در حال حاضر علاقمند به انعقاد قرارداد و همکاری با ایران هستند.
وی گفت: در عرصه اقتصادی دستاوردهای ارزشمندی داشتیم و این عملکرد در ابعاد مختلف قابل ملاحظه است.
معاون سیاسی وزیر کشور در ادامه تصریح کرد: هرچه انتخابات اسفند ماه امسال با مشارکت حداکثری انجام شود دستاوردهای ارزشمندی در منطقه و عرصه بین الملل برای ایران خواهد داشت.
غلامرضا افزود: دشمن در یک جنگ ترکیبی و شناختی بر علیه ملت بزرگ ایران در حال توطئه است و این دشمنی قطع نخواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در خنثی سازی جنگ ترکیبی دشمن نقش بسیار برجسته‌ای دارند و نباید از این مهم غافل شد.
این مقام مسوول گفت: اگر در حوزه روایتگری نقاط ضعفی داریم، باید آن را رفع کنیم و خبرنگاران ما تلاش کنند تا روایت گری درست و دست اول داشته باشند.

معاون وزیر کشور: دستاوردهای اقتصادی دولت سیزدهم چشمگیر است

رییس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه، ما به دنبال برگزاری یک انتخابات باشکوه با مشارکت حداکثری هستیم، افزود: امروز دامنه شبکه‌های اجتماعی گسترده است و از این ظرفیت باید به خوبی استفاده کرد.
وی ادامه داد: در انتخابات پیش رو طبق قانون موجود، ۲۵ فرایند برای برگزاری آن لازم بوده که بخش زیادی از این قانون در حوزه فناوری است.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: آموزش و انتقال تجربه در انتخابات بسیار حائز اهمیت است که فرمانداران و عوامل اجرایی انتخابات باید این امر را جدی بگیرند.
به گزارش ایرنا، اولین همایش آموزش منطقه‌ای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور فرمانداران استان‌های تهران، سمنان، گلستان، البرز، مازندران و گیلان به مدت سه روز در محمودآباد در حال برگزاری است.
براساس اعلام ستاد انتخابات کشور، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha