استاندار: ظرفیت هنرمندان هرمزگان در عرصه‌های ملی سینما بکارگرفته شود

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان بر استفاده از ظرفیت نیروهای هنرمند این استان در عرصه‌های ملی سینما تاکید کرد و گفت: با حضور چند تن از هنرمندان هرمزگانی در عرصه سینمای ملی، راه را برای سایر هنرمندان این استان باز خواهد کرد و موفق خواهند شد ظرفیت‌های خود را به ظهور و بروز برسانند.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی عصر چهارشنبه در نشست مشترک با رییس سازمان سینمایی، سمعی و بصری کشور افزود: ظرفیت‌های استان هرمزگان در هنرهای آیینی، نقاشی و هنرهای تجسمی بی‌نظیر است و شهر میناب یکی از مراکز استعداد کشور به شمار می‌آید، از این رو خواستاریم کارگروه استعداد کشور به طور حتم از این شهرستان دیدن کنند.

وی با تاکید بر اینکه حاضریم در تسهیلات استان سهمی برای فرهنگ و پروژه‌های فاخر فرهنگی قرار دهیم، گفت: این آمادگی را داریم که در برگزاری جشنواره سینمای جوان میزبانی را بر عهده بگیریم و طبق پیشنهاد سازمان امور سینمایی ۵۰ درصد تمام هزینه‌ها را برای برگزاری این رویداد تامین کنیم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با اشاره به شهدای هرمزگان، اظهار کرد: وقتی در احوال این شهدا سیر می‌کنیم می‌بینیم که این شهیدان همان افرادی هستند که اگر روز عاشورا حضور داشتند به طور قطع یاری‌گر حضرت سیدالشهدا (ع) بودند.

وی با استقبال از تشکیل شورای هماهنگی سینمایی استان تصریح کرد: آماده‌ایم در طرح‌های سرمایه‌گذاری، تامین زمین و مدلی که در تهران اجرا شده با سازمان سینمایی مشارکت کنیم و معادل فضای فرهنگی، فضای تجاری در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهیم.

در پایان این مراسم تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک بین استانداری هرمزگان و معاونت امور سینمایی کشور به امضا رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha