سفرای چهار کشور برای حضور در جشنواره مبلمان منبت ملایر اعلام آمادگی کردند

همدان- ایرنا- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق رایزنی‌های انجام شده، سفرای کشورهای ارمنستان، گرجستان، عراق و یا روسیه برای حضور در چهارمین جشنواره مبلمان منبت در این شهرستان اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام "احد آزادیخواه" روز چهارشنبه در همایش مبلمان منبت ملایر اظهار داشت: ایران با کشورهای گرجستان و ارمنستان اتاق مشترک دارد که می‌تواند در حوزه صادرات و تامین مواداولیه اثرگذار باشد.

وی با اشاره به روند ملی و جهانی شدن مبلمان منبت ملایر، اضافه کرد: هر شهری در کشور نشان ملی یا جهانی دارد که برخی بین چند شهرستان مشترک و برخی ویژه یک شهرستان است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حفظ و نگهداری برند جهانی مبلمان منبت بسیار حایز اهمیت است، ادامه داد: در جشنواره‌های نخست گردش مالی آنها بین ۴۲۰ تا ۶۰۰ میلیارد تومان بود که تداوم این جشنواره‌ها می‌تواند ارزش افزوده بالایی را نصیب این شهرستان کند.

حجت الاسلام آزادیخواه نشان جهانی مبلمان منبت را هویت این شهرستان دانست و بر لزوم مشتری‌مداری، همدلی و همکاری بین صنعتگران مبلمان منبت تاکید کرد.

وی اهمیت مشارکت جمعی فعالان این هنر صنعت برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا جشنواره‌ای در شان شهر جهانی مبلمان منبت برگزار و نام ملایر در کشور طنین انداز شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی قول مساعد داد: همه توان خود را برای تقویت این هنرصنعت در شهرستان و کمک به فعالان این صنعت به کار گیرند و فعالان صنعت مبل و منبت در طول برگزاری جشنواره از دیگر صنایع دستی این شهرستان در فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های خود برای معرفی هر چه بیشتر آنها استفاده کنند.

سفرای چهار کشور برای حضور در جشنواره مبلمان منبت ملایر اعلام آمادگی کردند

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر نیز با اشاره به روز جهانی و هفته صنایع دستی، بر لزوم انجام اقدامات لازم در این شهرستان با استفاده از ۲ برند جهانی در هفته صنایع دستی تاکید کرد و گفت: صنایع دستی پیشران توسعه گردشگری و توسعه اقتصادی این شهرستان است.

"ابراهیم جلیلی" افزود: تاکنون سه جشنواره مبلمان منبت در شهرستان برگزار شده و چهارمین جشنواره مبل و منبت به همت همه مسئولان و بخش خصوصی در آستانه برگزاری است.

وی ضمن تاکید بر لزوم حفظ وحدت و همدلی بین فعالان صنعت مبلمان منبت در طول اجرای جشنواره، بیان کرد: هر یک از فعالان این صنعت در هر حوزه‌ای هر کاری را که می‌توانند برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره انجام دهند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر همچنین بر لزوم تکریم مشتری و ارائه خدمات پس از فروش، ابراز امیدواری کرد: با اجرای این جشنواره همه صنوف بهره اقتصادی لازم را داشته باشند.

جلیلی خواستار معرفی محل‌های اسکان مسافران، ارائه خدمات حمل و نقل، پذیرایی از مشتریان در نمایشگاه، استفاده از هدایای کوچک صنایع دستی، ارائه خدمات مشاوره در زمینه دکوراسیون منزل و مبلمان و ارائه بلیت بازدید از اماکن گردشگری و تفریحی و ورزشی شهرستان به مشتریان از سوی فعالان این صنعت در طول جشنواره شد.

وی کسب رضایت مشتری را اولویت بر هر چیزی دانست و با تاکید بر لزوم ارائه خدمات پس از فروش، خطاب به فعالان این صنعت گفت: پیگیری شما پس از فروش محصول، رضایت‌مندی مشتری را ایجاد می‌کند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر با بیان اینکه بهترین تبلیغ، ارائه یک کار خوب به مشتری است، از فعالان این صنعت خواست به منظور حفظ وحدت و همدلی، نمایشگاه‌های مبلمان، همکاران خود را به مشتریان معرفی کنند.

جلیلی همچنین خواستار معرفی سایر رشته‌های صنایع دستی از جمله محصولات مروار در نمایشگاه‌های فروش مبلمان در طول جشنواره شد و خاطرنشان کرد: در راستای معرفی دیگر محصولات صنایع دستی شهرستان، در نمایشگاه‌های خود از فرش‌های بافت ملایر استفاده کنید.

تخفیف ۱۰ درصدی فروش مبلمان در طول برگزاری جشنواره

رئیس اتحادیه درودگران ملایر نیز در ادامه با تاکید بر لزوم توجه فعالان این صنعت به کیفیت کالا، اجرای تعهدات نسبت به مشتریان به ویژه تاریخ تحویل کالا و صداقت در گفتار و عمل، خطاب به آنان، گفت: به اندازه توان خود محصولات تولیدی را فاکتور کنید.

"یدالله کریمی" با بیان اینکه از موجود بودن مدل مبلمان و نوع پارچه و مواد اولیه مطمئن شده و سپس اقدام به تولید مبلمان کنید، از آماده‌سازی لیبل‌های مخصوص جشنواره خبر داد و افزود: به هر نمایشگاهی که در جشنواره حضور داشته باشند، کد و لیبل مخصوص برای درج پشت شیشه مغازه در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه به نمایشگاه داران متخلف و دارای سابقه تعزیراتی لیبل تعلق نمی‌گیرد، از اختصاص خدمات مشوق به مشتریان در طول برگزاری جشنواره خبر داد و افزود: در نظر گرفتن تخفیف ۱۰ درصدی، یک شب اقامت رایگان در ملایر در صورت خرید بیش از ۱۰۰ میلیون تومان، ارائه بلیت استخر، شهربازی، مراکز تفریحی و گردشگری ملایر به مشتریان و پذیرایی از جمله این مشوقات است.

به گزارش ایرنا؛ چهارمین جشنواره عید تا عید (قربان تا غدیر) مبل و منبت از هشتم تا ۱۶ تیرماه در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha