۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۴۹
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85143699
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱۳ روستای لرستان از محل اعتبارات سفر رییس جمهور گازرسانی شد

خرم آباد - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: ۱۱۳ روستای استان تا پایان سال گذشته از محل اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور گازرسانی شده است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا کرم گودرزی در حاشیه بازدید از طرح گازرسانی به شهر شول آباد الیگودرز افزود: در سفر آذرماه ۱۴۰۰رییس جمهور به لرستان پنج مصوبه در راستای ایجاد زیرساخت های توسعه گازرسانی شهری، روستایی و صنعتی مصوب شدکه شرکت گاز استان در اجرای موفقیت آمیز این مصوبات اهتمام ویژه ای داشته است.

وی ادامه داد: در این راستا گازرسانی به ۱۱۳ روستای استان با اعتبار بیش از یکهزار و ۷۰۰ میلیارد ریال انجام شد و در انتهای سال گذشته به اتمام رسید.

وی ادامه داد: گازرسانی به شهر شول آباد و ۲۸روستای آن با پیشرفت فیزیکی ۸۳ درصد در حال انجام است و پیش بینی می شود تا قبل از شروع فصل سرد سال جاری به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: همچنین گاز رسانی به شهر تیتکان بزنوید و ۱۹ روستای محور مذکور در ۲ فاز اجرایی شد که به صورت مجزا توسط دو پیمانکار در حال انجام می‌باشد و در مجموع ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

گودرزی ادامه داد: گازرسانی به کارخانه آهک صنعتی هیدراته پلدختر با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار و پیشرفت فیزیکی ۴۰درصد در حال انجام است که تا هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد همچنین گازکشی ۴۸۱ منزل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)و سازمان بهزیستی انجام و تمامی هزینه های مرتبط طبق دستورالعمل و تفاهم نامه ها پرداخت شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha