۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۵۴
کد خبر: 85143735
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر کشور از روستاهای سیل‌زده گرمی بازدید کرد

۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۵۴
کد خبر: 85143735
وزیر کشور از روستاهای سیل‌زده گرمی بازدید کرد

اردبیل - ایرنا - وزیر کشور در سفر به استان اردبیل در روستاهای سیل‌زده واقع در بخش‌های برزند و مرکزی شهرستان گرمی حضور یافت و ضمن صحبت با اهالی این روستا در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، احمد وحیدی که صبح امروز وارد استان اردبیل شده است، با حضور در روستاهای سیل‌زده گرمی پای درد دل روستاییان نشست و برای رفع مشکلات آنها قول مساعد داد.

وزیر کشور در این بازدید از بخش‌های تخریب شده کانال آب‌آور دریاچه گیلارلو که از این منطقه عبور می‌کند، برای بازسازی این کانال قول مساعد داد.

رفع مشکل آب شرب و کشاورزی از عمده‌ترین مسائلی بود که روستاییان خواستار رفع آن از سوی مقامات و مسئولان بودند که وزیر کشور در این خصوص هم قول مساعد داد.

وزیر کشور از روستاهای سیل‌زده گرمی بازدید کرد

وحیدی در ادامه در شهرک صنعتی گرمی که در جریان سیل نهم و دهم خردادماه تخریب شده بود ، حضور یافت و از نزدیک وضعیت این شهرک را بررسی کرد.

وزیر کشور امروز قرار است از دیگر مناطق سیل‌زده انگوت گرمی و بیله‌سوار بازدید کرده و در ادامه در جلسه شورای اداری گرمی حضور یابد.

بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و کلنگ‌زنی پل بسیج در اردبیل از دیگر برنامه‌های وزیر کشور در سفر یک روزه به استان اردبیل است.

سیدحامد عاملی استاندار و جمعی از مقامات استانی وزیر کشور را در این بازدید همراهی می‌کنند.

به گزارش ایرنا ، طی هفته‌های اخیر بارش‌های رگباری منجر به وقوع چندین فقره سیل در استان اردبیل شده است. کانون این سیل‌های هفته‌های اخیر شهرستان‌های گرمی، انگوت، بیله‌سوار، مشگین‌شهر بوده است.

سیل‌ها خسارت‌های سنگینی به بخش‌های کشاورزی، مسکونی، تاسیسات زیربنایی، واحدهای تولیدی و ابنیه فنی راه‌های این مناطق زده است.

تاکنون هفت نفر از جمله چهار کودک جان خود را در اثر سیل از دست داده‌اند. این در حالی است که بارش‌های رگباری در استان اردبیل هنوز ادامه دارد و اداره کل هواشناسی استان اردبیل برای امروز و فردا هم هشدار سطح زرد صادر کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha