انتقال محموله ۱۰ میلیارد ریالی قاچاق کالا در کنگاور ناکام ماند

کرمانشاه – ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۲ محموله قاچاق شامل دانه روغنی سویا و مرغ زنده به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان کنگاور خبر داد.

به گزارش ایرنا، سردار «مهدی حاجیان» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور و پاسگاه آران حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن ها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام گرفته از کامیون های توقیفی، ۲۶ تن دانه روغنی سویا و ۲هزار و ۷۰۰ عدد مرغ زنده قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به ۱۰ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به دستگیری رانندگان هر ۲ کامیون، از تشکیل پرونده هایی در این خصوص و ارجاع آن ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

سردار حاجیان، مبارزه با پدیده قاچاق و برخورد قاطعانه با افراد قاچاقچی را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کشف حدود ۲ میلیارد ریال اموال مسروقه در کرمانشاه

رییس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۲ سارق سابقه دار و حرفه ای اماکن خصوصی و کشف یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه در کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ "علی کرمی" اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهر کرمانشاه ، رسیدگی به موضوع در دستور کار کاراگاهان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی استان در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۲ سارق شده و در عملیاتی آن ها را در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر کردند.

کرمی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۱۴ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه کشف شده به یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال می رسد، از معرفی سارقان به مراجع قضایی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

کشف ۲۷ فقره سرقت کابل برق توسط کاراگاهان پلیس آگاهی

ماموران پلیس آگاهی استان موفق به دستگیری سارق حرفه ای کابل برق و کشف ۲۷ فقره سرقت به ارزش یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال شدند.

پس از وقوع چندین فقره سرقت کابل برق و اماکن دولتی و ارجاع پرونده های متشکله به پلیس آگاهی ، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران شعبه چهارم اداره با مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

ماموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق شدند و با همکاری ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان کرمانشاه وی را حین سرقت کابل برق دستگیر کردند.

در بازجویی های صورت گرفته متهم به ۲۷ فقره سرقت کابل برق و اماکن دولتی به ارزش یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

در این راستا ضمن تشکیل پرونده ، سارق دستگیر شده جهت صدور حکم لازم به دستگاه قضایی معرفی شد.

نجات عقاب از دست قاچاقچی پرنده در ثلاث باباجانی

ماموران انتظامی ثلاث باباجانی با تیزهوشی از قاچاق یک عقاب جلوگیری و یک نفر را هم در این راستا دستگیر کردند.

ماموران ایستگاه بازرسی شهید علیزاده ثلاث باباجانی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پراید مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

ماموران در بازرسی های انجام گرفته از خودروی توقیفی، یک قطعه عقاب را که در داخل جعبه ای قرار داشت، کشف کردند.

در این راستا راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

توقیف احشام قاچاق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۱۲ راس گوساله قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال توسط ماموران پاسگاه سرفیروزآباد خبر داد.

سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: ماموران پاسگاه سرفیروزآباد حین گشتزنی در کمربندی شرقی به یک دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام گرفته از کامیون توقیفی ۱۲ راس گوساله که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به ۱۰ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

دلیری در پایان از تشکیل پرونده ای در این خصوص و ارجاع آن به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha