نهادهای فرهنگی برای تحقق جهاد تبیین وارد میدان شوند

شهرکرد- ایرنا- رییس سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری گفت: حوزه علمیه، سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی برای تحقق اهداف جهاد تبیین وارد میدان عمل شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد رضا بسیج روز سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج اساتید تاکید کرد: در حوزه جهاد تبیین حرفه‌های زیادی زده شده که به آن عمل نشده است.

وی افزود: اهداف جهاد تبیین و روش‌های عملیاتی کردن آن باید برای دانشجویان، کارمندان، طلبه‌ها، نیروهای نظامی و انتظامی تبیین و تشریح شود.

بسیج به فعالیت یک‌هزار و ۸۰۰ عضو هیات علمی و مدرس در دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: از این تعداد یک‌هزار و ۲۰۰ نفر عضو سازمان بسیج اساتید هستند که ۱۰۰ نفر از آنان فعالیت چشمگیر دارند.

وی یادآور شد: امسال به‌مناسب ۳۱ خردادماه روز بسیج اساتید از ۱۵ چهار علمی و ورزشی دانشگاهی چهارمحال و بختیاری تحلیل می‌شود.

رییس سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری اظهار داشت:روز چهارشنبه ۳۱ مردادماه برنامه روز ملی بسیج اساتید همزمان با سراسر کشور از ساعت ۹ تا ۱۲ در دانشکده فنی پسران شهرکرد برگزار خواهد شد.

وی شهید چمران را دارای حکمت نظری و عملی دانست و گفت: برنامه حکمت عملی نظری شهید چمران در بستر روبیکا برای علاقه‌مندان به ویژه جوانان تشریح و تبیین می‌شود.

بسیج به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال‌جاری اشاره و تاکید کرد: سازمان بسیج اساتید در انتخابات له یا علیه کسی فعالیت ندارد اما موارد تبیینی و ترغیبی برای حضور مردم در انتخابات را خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، مصطفی چمران ۳۱ خردادماه ۱۳۶۰ در مسیر دهلاویه - سوسنگرد بر اثر اصابت ترکش خمپاره به پشت سرش در ۴۹ سالگی شهید شد و هفته پیش رو را به عنوان هفته بسیج اساتید نامگذاری کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha