۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۰:۰۴
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85146740
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشدار هنیه به افزایش عملیات مقاومت علیه صهیونیست‌ها

تهران- ایرنا- اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) سه‌شنبه شب در واکنش به عملیات شهادت طلبانه در مرکز کرانه باختری، رژیم صهیونیستی را به افزایش عملیات نیروهای مقاومت تهدید کرد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، هنیه در بیانیه‌ای مطبوعاتی ضمن تقدیر از عملیات شهادت طلبانه علیه صهیونیست‌ها در شهرک «عیلی» که منجر به کشته شدن چهار شهرک نشین شد، از مقابله نیروهای مقاومت با تجاوزات اشغالگران و شهرک نشینان قدردانی و رژیم صهیونیستی را به عملیات بیشتر تهدید کرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس در پیامی خطاب به اشغالگران گفت: به دشمن می‌گوئیم این اولش است و آنچه در انتظار شماست شدیدتر و تحقیرکننده‌تر است.

در همین رابطه جنبش حماس اعلام کرده است که عاملان عملیات شهادت طلبانه در شهرک عیلی از نیروهای گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی این جنبش بودند.

به گزارش ایرنا، چهار نفر از شهرک‌نشینان عصر سه‌شنبه بر اثر تیراندازی در نزدیکی شهرک «عیلی» واقع در شمال رام الله کشته شده و هفت نفر دیگر زخمی شدند.

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که مجری عملیات هنگام تیراندازی چند بار خشاب عوض کرده و این گویای اوج شکست امنیتی برای رژیم صهیونیستی است.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهونیستی هم گزارش داد که مجریان عملیات تیراندازی در شهرک عیلی، ۳ نفر بودند.

رسانه‌های صهیونیستی پیش تر گزارش داده بودند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی حادثه امنیتی «عیلی»، نشست امنیتی فوق العاده برگزار می‌کند.

در همین حال جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی نیز که در پی تحولات روز سه‌شنبه در کرانه باختری تشکیل شده بود به پایان رسید و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی کابینه رژیم اشغالگر تصمیم به افزایش سرکوب و بازداشت فلسطینیان در کرانه باختری گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha