دبیر ستاد انتخابات فارس: انتخاباتی سالم با حفظ بی طرفی برگزار می‌کنیم

شیراز- ایرنا- مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس و دبیر ستاد انتخابات این استان گفت: همه مجریان برگزاری انتخابات در فارس خود را متعهد به برگزاری انتخاباتی سالم و امن، با رقابت جامع و مشارکت بالا می‌دانند.

به گزارش چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، جواد قناعتی، با اشاره به بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات کشور، مبنی بر بی طرفی ارکان مختلف دولت در برگزاری انتخابات و پیشگیری از هر گونه استفاده نامتعارف از ظرفیت‌های دولتی به نفع کاندیداهای احتمالی افزود: حمایت کامل خود از این بخشنامه و مواضع رئیس ستاد انتخابات کشور را اعلام می کنیم.
او ادامه داد: در مجموع حفظ امنیت و سلامت انتخابات را در رأس وظایف خود می دانیم و در پاسداری از آرای مردم با کسی تعارف نداریم و از هیچ خطایی چشم پوشی نخواهیم کرد.
وی، سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت را چهار راهبرد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در برگزاری انتخابات دانست و اظهار داشت کرد: انتخابات پیش رو در فارس با محوریت راهبردهای مذکور در کمال سلامت و امنیت برگزار خواهد شد.
مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: رأی مردم حق الناس است و در حراست و پاسداری از آن، اجازه عبور از قانون را به هیچ احدی نخواهیم داد.
دبیر ستاد انتخابات استان فارس گفت: مردم فهیم فارس، یقین داشته باشند که امانت‌دار آرا آنهائیم و برای حفظ سلامت و امنیت انتخابات با تمام توان در صحنه حاضر هستیم و از هیچ گونه خطایی چشم پوشی نخواهیم کرد.
قناعتی از اعضای ستاد انتخابات استان، فرمانداران، بخشداران و همه دست‌اندرکاران این حوزه خواست با قاطعیت امور مربوط به برگزاری انتخابات را دنبال کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha