۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۱
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85146866
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ میلیارد تومان برای بازسازی اتوبوس‌های درون شهری بجنورد نیاز است

بجنورد- ایرنا- مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد گفت: اکنون ۴۵ دستگاه اتوبوس در شهر بجنورد نیاز به بازسازی دارد که در این زمینه ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

حمیدرضا شافعی روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اکنون ۷۴ دستگاه اتوبوس برای خدمات رسانی به شهروندان بجنوردی به کار گرفته می شود که قریب به اتفاق آن فرسوده و باید نوسازی شود.

وی خاطرنشان کرد: عمر اتوبوس های بجنورد به بالای ۱۲ سال رسیده است و باید نوسازی شود، البته ناوگان بخش خصوصی وضعیت بدتری دارد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد افزود: سال گذشته برای بازسازی اساسی ۲۰ دستگاه اتوبوس، هشت میلیارد تومان هزینه شد و امسال بازسازی و تعمیر ۱۰ دستگاه اتوبوس در برنامه است.

خرید ۲۵ دستگاه اتوبوس جدید

وی درباره تامین ناوگان اتوبوس نو برای بجنورد گفت: ۲۵ دستگاه اتوبوس جدید خریداری شده است که تاکنون هفت دستگاه تحویل و وارد چرخه ناوگان اتوبوسی مرکز استان شده است.

شافعی عنوان کرد: ۳۰ درصد از هزینه خرید اتوبوس های جدید توسط شهرداری تامین و پرداخت شده و مابقی باید توسط دولت تامین شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد خاطرنشان کرد: مبلغ هر دستگاه اتوبوس هنگام خرید در سال گذشته ۴۲۰ میلیارد ریال بود.

بجنورد، مرکز خراسان شمالی ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد و در این شهر روزانه ۴۵ هزار نفر با ناوگان اتوبوسی جابه جا می شوند


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha