۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۶
کد خبرنگار: 1162
کد خبر: 85147118
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰۹ هزار متر مربع اراضی ملی در ساوه خلع ید شد

۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۶
کد خبر: 85147118
۳۰۹ هزار متر مربع اراضی ملی در ساوه خلع ید شد

ساوه - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب گفت: طی یکسال گذشته با همکاری بین بخشی ۳۰۹ هزار متر مربع از اراضی ملی این شهرستان خلع ید شد.

به گزارش ایرنا، «محمودرضا سازنده» روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: ۱۲ هزار متر مربع از این میزان در قالب ۲۵ فقره پرونده مربوط به راضی محدوده شهر و املاک در اختیار راه و شهرسازی بوده و ۱۳۰ هزار هکتار نیز مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی است.

وی با بیان اینکه بقیه اراضی نیز مربوط به املاک و مستغلات دولتی در منابع طبیعی است یادآور شد: همچنین ۴۱۱ حلقه چاه غیر مجاز به منظور حفاظت از منابع آب شهرستان با حکم قضایی مسدود شده است.

دادستان عمومی و انقلاب ساوه با بیان اینکه هم اکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته آمار سرقت در شهرستان از رتبه اول به رتبه چهارم تنزل پیدا کرده است افزود: جلوگیری از تعطیلی شلتر بانوان معتاد، اعزام ماهانه متعادان متجاهر به کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ اراک، پیگیری برای راه اندازی کمپ ترک اعتیاد بانوان و گرمخانه معتادان از جمله موارد تاثیر گذار در این زمینه است.

وی از فعالیت جدی شورای پیشگیری از وقوع جرم در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا جلسات متعددی راجع به موضوعات مختلف شهرستان برگزار شده که نتایج نسبتا خوبی هم در جامعه داشته است.

سازنده گفت: در نتیجه این اقدامات نتایج مثبتی از بابت حقوق عامه، محیط زیست، حفاظت اراضی ملی و امور منابع آب کسب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha