۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۱۴
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85147499
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۳ سارق در عملیات سه روزه کارآگاهان استان زنجان دستگیر شدند

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی زنجان از دستگیری ۵۳ سارق و سه مالخر اموال مسروقه با اجرای سه روزه طرح زاجرات در استان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ کارآگاه محمد علی آدینه لو روز چهارشنبه با بیان این مطلب، افزود: طرح زاجرات به منظور کشف سرقت های خودرو، باغها، مزارع و اماکن خصوصی با تشکیل گروهی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران انتظامی استان در سطح حوزه استحفاظی اجرایی شد.
وی یادآورشد: تشکیل ۱۱۴ فقره پرونده سرقت از نتایج مهم اجرای این طرح در استان است.
سرهنگ آدینه لو، بازدید از ۷۶ واحد صنفی ضایعاتی، سمساری، استوک قطعات خودرو و اخطار به ۶ واحد صنفی متخلف، سرکشی و کارشناسی از وسایط نقلیه پارکینگ ها و بررسی اصالت ۲۳۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت را از دیگر توفیقات اجرای این طرح اعلام کرد.
آدینه لو همچنین تصریح کرد: استعلام ۵۰۰ دستگاه خودرو توسط واحدهای گشت، کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه شامل خودرو، موتورسیکلت، قطعات خودرو، سیم کابل هوایی و تجهیزات باغها از دستاوردهای اجرای طرح زاجرات در استان است.
وی اظهار کرد: برخورد جدی با سارقان از مهمترین اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته و در اجرای این امر مهم، آموزش و فرهنگسازی به خودمراقبتی از سوی عموم مردم نیاز است.
آدینه لو افزود: همچنین در راستای ارتقای امنیت و آرامش مردم به مشارکت و همکاری سایر نهادها نیاز داریم و زمینه های این مشارکت را در جلسات مستمر قرارگاه های پیشگیری از سرقت یادآور می‌شویم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha