۲۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۰
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85141275
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارقان سیم برق در خدابنده با ۱۶ فقره سرقت دستگیر شدند

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی خدابنده از دستگیری اعضای باند چهار نفره سارقان سیم برق و کشف ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ محسن غنیمتی روز پنجشنبه با بیان این مطلب، افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در شهرستان خدابنده بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی انتظامی خدابنده قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه و راه اندازی گشت های نامحسوس موفق شدند ۲ نفر سارق حرفه ای را در یکی از استان های همجوار شناسایی و دستگیر کنند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی های تخصصی به ۱۶ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند و در این رابطه ۲ نفر مالخر نیز با هماهنگی قضایی دستگیر شد.
سرهنگ غنیمتی همچنین عنوان کرد: مقادیر قابل توجهی سیم وکابل برق از مالخران کشف و یک دستگاه خودروی سواری دخیل در سرقت نیز از سارقان توقیف شد.
وی با اشاره به اینکه همه اعضای این باند سابقه دار بودند، یادآور شد: با صدور قرار وثیقه این چهار نفر روانه زندان شدند.

کشف 40 کیلوگرم تریاک در پوشش خانواده
فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری یک نفر سوداگرمرگ خبر داد و گفت: این قاچاقچی قصد داشت در پوشش خانواده 40 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را وارد استان کند.
سردار محمد طراقیه اظهار داشت: در پی اشراف اطلاعاتی ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان ابهر مبنی بر حمل مقادیر قابل توجهی مواد مخدر توسط یک نفر سوداگر مرگ مراتب شناسایی و دستگیری وی در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ابهر با پشتیبانی اطلاعاتی و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، یک دستگاه سواری ساینا را در اتوبان قزوین – زنجان متوقف کردند.
سردار طراقیه تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار 40 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد و یک نفر سوداگر مرگ دستگیر و در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان زنجان عنوان کرد: قاچاقچی مذکور در پوشش خانواده قصد داشت این مقدار مواد را به شهرستان ابهر انتقال دهد که با اقدام به موقع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اقدام خود ناکام ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha