۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۲
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85149973
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بن گویر و اسموتریچ رژیم صهیونیستی را به «انزوای سیاسی» می کشند

تهران-ایرنا- یک مسئول صهیونیست به شدت از «ایتامار بن گویر» و «بزالل اسموتریچ» وزرای امنیت داخلی و دارایی رژیم صهیونیستی انتقاد و تاکید کرد که اقدامات این دو، این رژیم را در انزوای سیاسی بی سابقه قرار می دهد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از شبکه صهیونیستی کان، این مسئول صهیونیست که به نامش اشاره ای نشده با انتقاد از سیاست اسموتریچ تاکید کرد که بن گویر که وزیر اجرای قانون است، خود دیگران را به نقض قوانین دعوت می کند.

در این راستا، «باربرا لیو» دستیار وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز با مقامات ارشد رژیم صهیونیستی دیدار و تاکید کرد که «شما به جای حل مشکل فلسطین، تنها می خواهید در مورد ایران با ما صحبت کنید.»

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین پیش از این، تصمیم رژیم صهیونیستی برای افزایش شهرک سازی در منطقه «عیلی» را محکوم کرده بود.

بن گویر اخیرا در اظهاراتی از ساکنان شهرک صهیونیستی «اویتار» واقع در جنوب نابلس خواست که وجود خود در آن منطقه را حفظ کنند و تاکید کرد که در آن منطقه باید یک شهرک صهیونیستی دائمی تاسیس شود.

وی روز گذشته به همراه «یوسی دغان» رئیس شورای شهرک سازی صهیونیستی و تعدادی از رهبران صهیونیست دیگر، از آن منطقه بازدید کرد.

بن گویر در جریان این بازدید گفت: موضع من شفاف و روشن است؛ من حمایت های کاملی از شما خواهم کرد اما از شما می خواهم که بیشتر از یک شهرک صهیونیستی در اینجا بسازید.

این وزیر تندروی رژیم صهیونیستی افزود: پیشنهادهای زیادی مطرح شده اما اینجا باید یک شهرک کامل و دائمی ساخته شود؛ نه تنها در اینجا بلکه در تمام تپه هایی که می بینیم باید شهرک صهیونیستی ساخته شود.

وی در ادامه خواستار انجام عملیات نظامی در کرانه باختری و تخریب منازل فلسطینی ها شد و گفت: خرابکاران باید ترور شوند؛ نه تنها یک یا دو نفر، بلکه اگر نیاز باشد ده ها، صدها و هزاران نفر باید کشته شوند.

بن گویر ادامه داد: با این کار می توانیم وجود و سیطره خود را تقویت کنیم و امنیت را به صهیونیست ها بازگردانیم.

شهرک نشینان صهیونیست اخیرا به شهرک «ترمسعیا» در رام الله حمله کردند و اهالی این شهرک با آنها که تلاش داشتند خانه فلسطینیان را به آتش بکشند، مقابله کردند.

صهیونیست‌ها همچنین به محله سلوان واقع در جنوب مسجدالاقصی حمله کردند و با فلسطینیان درگیر شدند که منجر به زخمی شدن شماری از فلسطینیان شد.

صهیونیست‌ها طی روزهای گذشته نیز به مناطق مختلف کرانه باختری حمله و با فلسطینیان درگیر شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha