عاملان درگیری و تیراندازی در محله جعفرآباد کرمانشاه دستگیر شدند

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری عاملان درگیری و تیراندازی در محله مُلاحسینی شهرک جعفرآباد کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علیرضا دلیری عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در عملیاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۲ عامل درگیری و تیراندازی منجر به جرح در یکی از محلات حاشیه ای کرمانشاه شدند.

وی گفت: پس از وقوع یک مورد درگیری منجر به تیراندازی در محله ملاحسینی شهرک جعفرآباد کرمانشاه، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اضافه کرد: ماموران پس از حضور در محل تیراندازی و در تحقیقات ابتدایی خود دریافتند یک نفر بر اثر تیراندازی از ناحیه مچ پای راست دچار آسیب و به مراکز درمانی منتقل شده است.

سرهنگ دلیری افزود: به دنبال این حادثه ماموران توانستند با انجام کارهای اطلاعاتی ۲ عامل درگیری و تیراندازی را پس از مدتی تعقیب و گریز دستگیر و یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ متعلق به این افراد را هم توقیف کنند.

به گفته وی در این راستا پرونده ای تشکیل و عاملان تیراندازی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سارق کابل برق در دام پلیس کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه همچنین از دستگیری سارق کابل و سیم برق در مرکز استان و اعتراف وی به ارتکاب ۹ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ دلیری اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت کابل و سیم برق در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۲ بهمن در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی سارقی حرفه ای شده و در عملیاتی وی را دستگیر کردند.

دلیری تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۹ فقره سرقت کابل وسیم برق اعتراف و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضایی شد.

کشف لوازم خانگی قاچاق در روانسر

فرمانده انتظامی روانسر از کشف ۴۲ دستگاه لوازم آشپزخانه قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "احمد رستمی" اظهار داشت: مأموران ایستگاه بازرسی خراجیان روانسر حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروی توقیفی، ۴۲ دستگاه لوازم آشپزخانه قاچاق شامل توستر و جی پاس به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

رستمی در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی خبر داد.

کشف احتکار ۱۰ میلیارد ریالی در پاوه

فرمانده انتظامی استان از کشف یک انبار احتکار کالا در شهرستان پاوه شامل لوازم الکترونیکی و سیم و کابل برق به ارزش ۱۰میلیارد ریال خبر داد.

سردار "مهدی حاجیان" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی شهرستان پاوه از وجود یک انبار احتکار کالا، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پاوه با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار محل احتکار در یکی از نقاط شهر پاوه شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این بازرسی ۶۲ هزار و ۲۰۹ عدد انواع لوازم الکترونیکی و ۱۶ هزار و ۴۳۰ متر سیم و کابل برق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۱۰ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

سردار حاجیان در پایان از پلمپ انبار مورد نظر و تشکیل پرونده ای در این خصوص و ارجاع آن به دستگاه قضائی جهت تعیین تکلیف موضوع خبر داد.

کنگاور نقطه پایانی قاچاقچی پوشاک تاناکورا

فرمانده انتظامی کنگاور از کشف یک هزار و ۶۱۴ عدد انواع پوشاک تاناکورا قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ "حیدر حق جویان" اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک و در حالی که قصد توقف آن را داشتند، راننده اقدام به فرار کرد.

وی ادامه داد: ماموران با مشاهده این صحنه اقدام به تعقیب خودرو متواری کرده و پس از طی مسافتی آن را توقیف و بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

حق جویان با اشاره به کشف یک هزار و ۶۱۴ عدد انواع پوشاک تاناکورا قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال از داخل خودرو، تصریح کرد: راننده نیز دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha