۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۵
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85150747
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰۰ مُبلغ برای افزایش نشاط آفرینی در اصفهان آموزش دیدند

اصفهان - ایرنا - رییس سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: افزایش روحیه نشاط و شادابی در جامعه در اعیاد مختلف مانند غدیر ضروریست و بر این مبنا ۲۰۰ مبلغ برای افزایش نشاط آفرینی در این استان و تبیین چگونگی پرداختن به این مقوله آموزش دیده اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام مهدی فوقی روز یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر برگزاری جشن‌های محلی در خیابان‌ها و پارک‌ها با حضور عموم شهروندان تصریح کرد: این امر مستلزم حمایت و تسهیل‌گری شهرداری اصفهان است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به ضرورت نگاه تخصصی به مقوله شادی و نشاط اجتماعی خاطرنشان کرد: اعطای مجوز برگزاری رویدادهای غدیر و راه اندازی دسته ها (کارناوال) باید آسان شود.

حجت‌الاسلام فوقی گفت: ایستگاه‌های صلواتی لازم است که به منظور افزایش نشاط و شادی باید در شهر راه اندازی شود، اما نباید راه بندان ایجاد کنند که این موضوع امروز در شورای شهر بررسی شد.

وی اظهارداشت: در ایام عید غدیر امسال بالغ بر ۱۰۰ موکب در اصفهان راه اندازی می‌شود و پیاده روی مردمی از پل شهرستان تا پل مارنان را به‌عنوان یکی از برنامه‌ها در دستور کار داریم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: حضور نسل جوان در مساجد و حسینیه‌ها در مقایسه با سایر اماکن کمتر است، لذا برای حضور پر رنگ تر آنان در اماکن مذهبی باید برنامه ریزی کنیم، البته معتقدیم جوانان معتقد و علاقه‌مند هستند اما انتظار تحول و در نظر گرفتن مقتضیات زمان را نیز دارند.

حجت‌الاسلام فوقی خاطرنشان کرد: بنیاد نوجوان در سازمان تبلیغات اسلامی راه اندازی شده و هدف آن به میدان آوردن آنان در رویدادهای دینی و ملی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha