۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۲
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85150989
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری ۳۷ اوباش در کرج

۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۲
کد خبر: 85150989
دستگیری ۳۷ اوباش در کرج

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز گفت: با تلاش ماموران سازمان اطلاعات فراجا، ۳۷ اوباش در شهرستان کرج دستگیر شدند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پلیس البرز، سردار "حمید هداوند" اظهارکرد: در اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش که طی ۷۲ ساعت گذشته در برخی مناطق کرج انجام شد، ۳۷ نفر دستگیر شدند.

وی افزود: در این طرح، چهار قهوه خانه فاقد مجوز که تبدیل به پاتوق اراذل و اوباش شده بود نیز شناسایی و پلمب شدند.

وی گفت: همچنین در این طرح یکی از اوباش سطح دار استان که تحت رصد اطلاعاتی ماموران قرار داشت، به محض انجام کوچک ترین خطا توسط پلیس دستگیر و به همراه سایر افراد دستگیر شده، با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری طلافروش حامل سلاح جنگی در چهارباغ

۳۷ نفر اوباش در کرج دستگیر شدند

فرمانده انتظامی چهارباغ از دستگیری یک طلا فروش که اقدام به نگهداری سلاح غیر مجاز در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ "کامران چراغی" گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان چهارباغ با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز توسط متصدی یک واحد طلا فروشی در سطح شهرستان چهارباغ مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی اضافه کرد: پس از بررسی های میدانی و احراز صحت اطلاعات، ماموران در یک عملیات غافلگیرانه وارد عمل شده و حمل کننده سلاح غیرمجاز را دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح جنگی به همراه تعدادی فشنگ از مخفیگاه متهم، گفت: پلیس به هیچ وجه با حمل کنندگان سلاح که باعث ایجاد ناامنی در سطح شهر شوند، مماشات نخواهد کرد.

چراغی خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha