نظارت بر فعالیت تابستانی باشگاه‌های ورزشی آذربایجان‌غربی با جدیت انجام می‌شود
عکس تزئینی است

ارومیه - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با اشاره به فعالیت باشگاه‌های مختلف ورزشی در فصل تابستان با اهداف آموزش رشته‌های ورزشی در استان گفت: نظارت بر این باشگاه‌ها با جدیت دنبال و انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سجاد بیرامی روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: در آذربایجان‌غربی حدود ۹۰۰ باشگاه وجود دارد که در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: نظارت‌های جدی در خصوص فعالیت این باشگاه‌ها و مربیان فعال در آنها اعمال و حتی چک لیست‌های لازم در خصوص بخش‌های مختلف فعالیتی باشگاه‌ها به صورت مستمر تهیه و کنترل می‌شود.

بیرامی ادامه داد: مردم و اصحاب رسانه هم می‌توانند در صورت مواجه شدن با مشکل در این باشگاه های ورزشی، اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: امسال پیش بینی کرده‌ایم ۱۰۰ هزار نفر در سطح استان از برنامه‌های اوقات فراغت بویژه برنامه‌های ورزشی استفاده کنند.

بیرامی با اشاره به اینکه هفته ازدواج از ابتدای ذیحجه در استان آغاز و در این راستا برنامه‌هایی طراحی و اجرا شده است، گفت: هفته ازدواج امسال با محوریت برنامه‌هایی در راستای ازدواج آسان، معرفی الگوهای موفق و ترویج فرهنگ ازدواج برگزار شد.

وی یادآور شد: شعار امسال این هفته «ازدواج آسان و آسمانی» است و در طول هفته بیش از ۴٠ عنوان برنامه با محوریت جشن‌های وصال توسط معاونت‌ فرهنگی و جوانان اداره کل برگزار می‌شود.

بیرامی، تجلیل از خادمان ازدواج، پیگیری و شتاب تسهیلات ازدواج با بانک‌های عامل، خدمات رایگان ازدواج توسط مراکز مشاوره رایگان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی را از مهمترین برنامه‌های این هفته اعلام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha