۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۸
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85152672
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ۸۸ هزار و ۷۴۵ فقره پرونده به دادگستری بروجرد وارد شد

بروجرد - ایرنا - رییس دادگستری بروجرد گفت: ۸۸ هزار و ۷۴۵ پرونده در یکسال گذشته به دادگستری شهرستان بروجرد وارد شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا خیرعلی کرمی عالم روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد افزود: ۲۹۸ هزار و ۸۴۰ فقره ابلاغیه توسط دادگستری بروجرد صادر که ۲۷۹ هزار و ۳۵۹ ابلاغیه الکترونیکی است که ۹۷ درصد ابلاغیه ها در دادگستری شهرستان الکترونیکی صادر شده است.

وی اظهار کرد: بیشترین جرائم در حوزه قضایی شهرستان بروجرد با سه هزار و ۸۰۹ جرم مربوط به سرقت بوده است.

رییس دادگستری بروجرد بیان کرد: در یکسال گذشته ۲۲ هزارو ۶۸۲ پرونده برای تصادفات رانندگی و ۲ هزار و ۵۶۶ پرونده برای جرائم ضرب و جرح عمدی در دادگستری بروجرد تشکیل شده است.

کرمی عالم اضافه کرد: بیشترین پرونده‌های تشکیل شده در دادگستری بروجرد مربوط به مطالبه وجه، مطالبه خسارت و چک بلامحل بوده است.

وی ادامه داد: در یکسال گذشته هزار و ۷۰۰ پرونده طلاق در دادگستری بروجرد ثبت شده که ۷۶۲ مورد به طلاق ختم که از این تعداد ۳۸۲ مورد طلاق توافقی و ۲۶۴ مورد طلاق است.

رئیس دادگستری بروجرد گفت: در این مدت ۲ هزار و ۳۶۸ زندانی با جرائم مختلف در زندان بروجرد زندانی شدند که از این تعداد ۲ هزار و ۳۰۸ نفر آزاد شدند.

کرمی عالم افزود: بیشترین جرائم زندانیان سرقت، اخلال در نظم عمومی و مواد مخدر بوده است.

وی اظهار کرد: در یکسال گذشته ۲۱ هزار و ۴۳۰ سند در اداره ثبت اسناد شهرستان بروجرد صادر شده است.

وی بیان کرد: همچنین در این مدت ۲ هزار و ۵۳۴ فقره ازدواج ثبت شده که از این تعداد ۵۹۵ فقره به طلاق ختم شده که آمار نشان می دهد از هر پنج ازدواج ۲ مورد به طلاق ختم شده است.

رییس دادگستری بروجرد گفت: تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات مجلس در اسفند ماه سال جاری در دادگستری اندیشیده شده و با جرائم انتخاباتی طبق قانون برخورد خواهد شد.

کرمی عالم افزود: تلاش کنیم فرهنگ صلح و سازش و پیشگیری از جرم در جامعه نهادینه شود، برداشتن رسوم غلط مانند تیراندازی در مراسمات ضروری است زیرا باعث ضرر و زیان به جامعه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha