مسئولان همانند شهید بهشتی در خدمت بی‌منت به مردم وقت و زمان نشناسند

رشت - ایرنا - رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشوربا بیان اینکه شهید بهشتی خار چشم دشمنان انقلاب بود که شهادتش تزویر و شقاوت مدعیان آزادی غربی را آشکار کرد، گفت: بهترین تجلیل از این شهید گرانقدر و شهدای هفتم تیر، خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است و مسئولان نیز باید همانند شهید بهشتی برای خدمت بی منت به مردم به وقت و زمان توجه نشناسند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در رشت اظهار کرد: یکی از اهداف و نقشه‌های شوم دشمنان برای ضربه‌زنی و نابودی انقلاب، ترور شخصیتهای برجسته همچون شهید بهشتی بود.

وی افزود: دشمنان و گروهک منافقین ۱۷ هزار نفر از هموطنان ما اعم از دولتمردان، مسئولان ، کسبه، کشاورزان، کارگران ، دانشجویان و سایر اقشار جامعه را به شهادت رساندند که به این انقلاب ضربه بزنند اما ماهیت دشمنان و اهداف شوم شان برملا شد.

وی ادامه داد: یکی از نقشه‌های اصلی دشمنان ترور شخصیت‌های برجسته‌ای هچون شهید بهشتی بود که البته با شهادت این عزیزان مردم ما فهمیدند که گروه پلید تروریستی منافقان به دشمنی با این ملت برخاسته و برای ضربه زنی به ایران و ایرانی و نظام جمهوری اسلامی تعلیم دیده اند و از هیچ جنایتی هم فروگذار نمی کنند.

رئیس عقیدتی، سیاسی فراجا اضافه کرد: در برهه کنونی نیز دشمنان ما قصد استفاده از پتانسیل و ظرفیت بانوان را داشتند و با این رویکرد اغتشاشات را رقم زدند اما غافل بودند که بانوان این سرزمین از ابتدای انقلاب دوشادوش مردان در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و سایر حوادث نقش مهمی ایفا کرده اند و این نقشه شوم آنان نیز با شکست مواجه شد.

وی بیان کرد:درس بزرگ شهادت شهدای هفتم تیر و سایر چهره ها و مسئولان نظام که در این سالها در راه این نظام و آرمان های اسلامی جان خود را فدا کردند آن است که دشمنان این ملت هیچ‌گاه از دشمنی خود دست بر نمی‌دارند و هدفشان ضربه زدن به ملت و نظام جمهوری اسلامی است و به همین دلیل ما باید بیش از پیش هوشیار باشیم.

جمهوری اسلامی موجودیت غرب را به چالش کشاند

حجت‌الاسلام ادیانی در ادامه خاطرنشان کرد: انقلاب ما و نهضت امام راحل(ره) همه موجودیت غرب و تمدن برآمده از این فرهنگ را به چالش کشید و به جهانیان نشان داد که جنگ شرق و غرب یک جنگ زرگری است.

وی گفت: انقلاب ما به جهانیان فهماند که بدون حمایت شرق و غرب نیز می‌توان موفق و سربلند باشد ضمن آنکه ماهیت استکبار را که برای انسانیت، اخلاق‌مداری و حقوق بشر هیچ ارزشی قایل نیست هم برای جهان آشکار کرد.

وی اظهار کرد: در طول پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دشمنان دست به جنایت‌های کم‌نظیری زدند و شهادت دکتر بهشتی نیز یکبار دیگر رویارویی جبهه انقلاب با جبهه مستکبران را آشکار کرد و به طور حتم با حوادثی همچون حادثه شهادت شهدای هفتم دشمنان خود را بهتر شناختیم .

رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور افزود: بهترین تجلیل از شهدای هفتم تیر و شهید بهشتی، خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است و مسئولان نیز باید همانند شهید بهشتی برای خدمت بی منت به مردم به وقت و زمان توجه نداشته باشند.

وی اظهار کرد: در برهه کنونی نیز دولت مردمی و انقلابی موفقیت‌های زیادی کسب کرده و دشمنان نیز از موفقیت دولت در هراسند و توطئه‌های زیادی را ایجاد می‌کنند اما همه باید از این دولت انقلابی حمایت کنیم تا مشکلاتی که به طور حساب شده توسط دشمنان ایجاد می‌شود را خنثی کنیم.

در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر در گیلان که در مصلای رشت برگزار شد، آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان، تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، نیروهای نظامی و اتنظامی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha