۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۲
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85155604
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۴ هزار و ۸۸۷ مسافر شب گذشته از مرز مهران تردد کردند

ایلام - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: طی بازه زمانی ۱۲ شب روز گذشته تا ساعت ۹ صبح امروز ۱۴ هزار و ۸۸۷ نفر از مرز مهران تردد (ورود و خروج) کردند.

سید زاهدین چشمه خاور روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تردد زائران از مرز بین المللی مهران در روز عرفه افزایش یافت و تنها در بازه زمانی ۱۲ شب گذشته تا ۹ صبح امروز ۱۳ هزار و ۱۱ نفر مسافر ایرانی و یک هزار و ۸۷۶ مسافر خارجی از مرز مهران (ورود و خروج) کرده اند.

وی از استقرار ۱۲۵ دستگاه اتوبوس جهت جابجایی مسافران در مرز مهران خبر داد و افزود: از این تعداد اتوبوس ۷۰ دستگاه اقدام به جابجایی مسافران کرده است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام، هم اکنون تردد زائران در مرز بین المللی مهران به سهولت و به آسانی در حال انجام است.

چشمه خاور با اشاره به تردد مسافران در بازه زمانی ابتدای سال تا پایان خردادماه هم یادآور شد: این بازه زمانی ۹۶۳ هزار و ۶۴ مسافر از مرز بین المللی مهران تردد (ورود و خروج) کردند.

به گفته وی، از این تعداد ۷۷۴ هزار و ۲۲۴ مسافر ایرانی و ۱۸۸ هزار و ۸۴۰ مسافر نیز مربوط به اتباع خارجی بوده است که از مرز مهران تردد کردند.

به گزارش ایرنا، مرز بین المللی مهران به واسطه نزدیکی مسافت و امنیت طول مسیر در داخل خاک عراق اصلی ترین و مهمترین گذرگاه زمینی برای تردد زائران است.

در ایام اربعین امسال بیش از ۷۰ درصد زائران اربعین از مهران تردد کردند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha