۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۴
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85155619
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام‌جمعه موقت نوشهر: هوشیاری لازمه مقابله با فتنه‌های دشمنان در شرایط کنونی است

نوشهر - ایرنا- امام جمعه موقت نوشهر گفت: دشمن ۴۴ سال با تحریم، تهدید، جنگ، بمباران و ترور خواسته کشورمان را تسخیر کند که نتوانست اما امروز از فتنه ها نباید غافل بود و مردم هوشیار باشند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالغفار آل حبیب در نمازجمعه این هفته نوشهر افزود : دشمنان از اختلاف بهره می برند لذا باید از تهمت زدن و اختلاف دوری کرد چرا که ما محور وحدت داریم و غدیر محور وحدت ماست.

وی اظهارداشت: جناح ها و جریان های سیاسی نباید همدیگر را تخریب کنند باید از اختلاف بپرهیزند و اگر اطاعت از ولایت داشته باشند این جناح آن جناج دیگر را تخریب نمی کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر در کشور اسپانیا بعد از هشت قرن، اسلام مغلوب دین مسحیت شد به خاطر اختلاف، تجمل گرایی مسوولان، رواج فساد و بی بندوباری و بی حجابی و بی عفتی بوده است.

خطیب جمعه موقت نوشهر یادآور شد: شناساندن دقیق خطبه غدیر برای مردم واجب است چراکه روح دین در غدیر خم دمیده شده است.

حجت السلام آل حبیب با اشاره به حمله ناو امریکایی به هواپیمای مسافربری کشورمان در خلیج فارس خاطرنشان کرد: مردم باید دشمنان جمهوری اسلامی را بشناسند، آنها هواپیمای مسافربری را می زنند و مسافران آن را به شهادت می رساندند و آنگاه به خودشان مدال می دهند.

به گفته وی دشمنان ۴۴ سال اموال جمهوری اسلامی را بلوکه کردند و بعد سخن از حقوق بشر می زنند، آنان ضد بشر هستند اما از بشر حرف می زنند و اینها چقدر مضحک است بنابراین باید دشمنان خودمان را بشناسیم.

وی بر ضرورت نظارت بیشتر بر طرح های دریا و برخورد با افراد بی حجاب در جامعه تاکید کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha