۲۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۱۱
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85441808
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت نوشهر: مقاومت مردم غزه به برکت انقلاب اسلامی است

نوشهر- ایرنا - امام جمعه نوشهر گفت : ایستادگی و مقاومتی که امروز مردم غزه دارند و یمنی ها موشکی با برد ۲ کیلومتر درست می کنند به برکت انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالغفار آل حبیب در نمازجمعه این هفته نوشهر افزود : مردم به خاطر دین و ارزشهای دینی بوده که با بنیانگذار انقلاب اسلامی همراه شدند و لبیک گفتند و این همراهی ها هنوز ادامه دارد.

وی اظهارکرد: جنگ اُحد به ما آموخت هر جا مردم چشم و گوششان به رهبری باشد پیروزی شان حتمی است و این درسی مهمی برای امروز ماست.

وی خاطرنشان کرد : در زمان ما و بعد از انقلاب اسلامی، امام عظیم الشان و امت سرفرازشان خار چشم مستکبران، آمریکا و ایادی آنان بوده و امروز نیز دشمنان از چه کسی و از کدام کشور می ترسند از مولای ما رهبر معظم انقلاب و امت سرفرازشان می ترسند، بنابراین جنگ احد به ما آموخت که همه چشم ها و گوش ها باید به ولی امر مسلمین باشد تا صدمه نخوریم.

خطیب جمعه موقت نوشهر یادآور شد: دشمنان ما همیشه احمق بوده و هستند آنان فکر می کنند قرآن را آتش بزنند این کتاب الهی از بین می رود و یا قبور ائمه را تخریب کنند دیگر نام ائمه زنده نمی ماند، در حالی که هرچه آنان بر این اندیشه تخریبی اصرار بورزند دین جهانی و دامنه اش وسیعتر می شود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به سال جهت تولید و مشارکت مردمی بر لزوم توجه بیشتر مسوولان برای تحقق این راهبرد سال تاکید کرد و گفت : مسوولان فقط شعار ندهند عمل کنند و ببینند محتوای شعار امسال چیست و بدان عمل کنند.

آل حبیب اضافه با تاکید بر مطالبه گری مردم در همه امور بیان کرد : اگر مسوولی کارش را خوب انجام نمی دهد به آن مسوول یادآور شویم و تذکر دهیم، ما برای دین و ارزشها و عزت و شرف مان با کسی معامله نمی کنیم. مطالبه گری حق ماست و مردم نیز این مطالبه گری را فراموش نکنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha