۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85464772
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت نوشهر: بصیرت لازمه مقابله  در شرایط جنگ شناختی است

نوشهر- ایرنا- امام جمعه موقت نوشهر گفت: امروز در جنگ شناختی و نرم بیش از پیش به بصیرت و آگاهی نیاز داریم تا از همه تهدیدها و توطئه های دشمنان عبور کنیم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالغفار آل حبیب در نمازجمعه این هفته نوشهر افزود: در چنین شرایطی همه ملت و مسوولان باید در میدان باشند وگرنه دشمن بلایی بر سر ما خواهد آورد و آنگاه در پیشگاه شهدا سرافکنده می شویم.

وی اظهارکرد: امروز دشمن حساب شده کار می کند و اگر عقلانیت را از ما بگیرد هر بلایی را می تواند بر سر این ملت بیاورد، همه باید به بصیرت و آگاهی دست یابیم و هوشیار باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت حفاظت از ارزشهای دینی در کشورمان، خاطرنشان کرد: متاسفانه ارزشهای مان را خودمان داریم زیر پا له می کنیم و آنگاه نمی دانیم چه کار می کنیم، دین تا امروز به آسانی بدست مان نرسیده است. امام صادق ها (ع) در طول تاریخ برای حفاظت از آن فدا شده اند.

خطیب جمعه موقت نوشهر با تاکید بر ضرورت انسجام بین گروه های سیاسی در کشورمان یادآور شد: اصولگراها و اصلاح طلب ها باید برای رفع مشکلات فراروی جامعه متحد شوند چرا که تا تخریب باشد کشور با مشکلات روبرو خواهد بود.

آل حبیب اضافه کرد : همه گروه های سیاسی باید دست در دست بدهند و خودشان را در کنار ملت ببینند ، این ملتی که ۴۵ سال برای ارزشهای انقلاب اسلامی هزینه کرده اند و وفاداری خودشان را به نظام و انقلاب نشان داده اند.

وی با اشاره به هفته گرامیداشت معلم یادآور شد : معلمان باید در شرایط کنونی خیلی بصیرت و معرفت داشته باشند چرا که علم با تزکیه در کنار هم به نتیجه می رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha