۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۰۸
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85157878
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۵۰۰ گرم هروئین بلع شده در ملایر 

۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۰۸
کد خبر: 85157878
کشف ۵۰۰ گرم هروئین بلع شده در ملایر 

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی ملایر گفت: یک توزیع کننده مواد مخدر که با روش بلع قصد انتقال ۵۰۰ گرم هروئین را داشت، توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "احمد ساکی" روز یکشنبه در تشریح این خبر، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، در پی اطلاع از فعالیت مجرمانه فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بلع: به عمل فروبردن غذا از دهان به معده گفته می‌شود.

وی افزود: ماموران پس انجام تحقیقات و بکارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی، متهم را که در پوشش مسافر از استان‌های جنوبی کشور قصد انتقال مقادیری مواد مخدر را داشت، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در محورهای مواصلاتی این شهرستان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: ماموران انتظامی در ادامه پنج بسته آب بندی شده هروئین به وزن ۵۰۰ گرم که به صورت بلع و انباری در معده این متهم جاسازی شده بود را کشف کردند.

سرهنگ ساکی در خاتمه با بیان اینکه متهم به مرجع قضائی معرفی شد، ادامه داد: پلیس ملایر با دقت و هوشمندی لازم مبارزه با این پدیده شوم که عامل نابودی و متلاشی شدن خانواده ها و از مطالبات جدی شهروندان است را در دستور کار دارد.

وی همچنین از دستگیری یک اراذل و اوباش سابقه‌دار که با مزاحمت‌ها و اقدامات شرارت‌آمیز خود آسایش شهروندان را سلب کرده بود، توسط ماموران کلانتری ۱۳ این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی ملایر اظهار داشت: به دنبال قدرت‌نمایی، عربده کشی، ایجاد مزاحمت و رعب و وحشت از سوی یکی از افراد شرور در شهرستان ملایر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ ساکی افزود: ماموران این یگان با انجام اقدامات پلیسی، در کوتاهترین زمان ممکن مخفیگاه این متهم را شناسایی و وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند و نامبرده با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

وی در ادامه از دستگیری ۲۸ معتاد متجاهر و بلامکان توسط مامورتن پلیس مبارزه با مواد مخدر ملایر خبر داد و بیان کرد: در همین راستا ضمن هماهنگی با دستگاه قضائی، تعداد ۲۸ نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب توسط ماموران دستگیر و تحویل مراکز نگهداری معتادان در شهرستان‌های ملایر و نهاوند شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha