۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۱
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85159661
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

کشف سه هزارکیلوگرم سنگ سیلیس قاچاق در ملایر

۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۱
کد خبر: 85159661
کشف سه هزارکیلوگرم سنگ سیلیس قاچاق در ملایر

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی ملایر گفت: سه هزار کیلوگرم سنگ سیلیس قاچاق از یک دستگاه خودروی نیسان با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی مهدویه در بخش زند این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا، از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ "احمد ساکی "روز سه‌شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران این پاسگاه در حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شدند که بلافاصله به منظور بررسی دقیق و قانونی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار سه هزار کیلوگرم سنگ سیلیس قاچاق کشف و ضبط شد و با تشکیل پرونده این متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ملایر همچنین از اجرای طرح انضباط اجتماعی، ترافیکی و توقیف تعداد ۱۲۰ دستگاه موتور سیکلت توسط ماموران یگان امداد این شهرستان خبر داد و گفت: طرح انضباط اجتماعی و ترافیکی در راستای برخورد با رانندگان وسایل نقلیه موتوری که با اقدامات هنجارشکنانه و انجام حرکات مخاطره‌آمیز موجب سلب آسایش عمومی و به خطر انداختن جان خود و دیگران شده بودند، توسط ماموران یگان امداد در این شهرستان به اجرا درآمد.

سرهنگ ساکی دستگیری ۱۰ نفر سارق و کشف تعدادی از اموال سرقتی در اجرای طرح امنیت محله محور توسط ماموران کلانتری ۱۳ این شهرستان را از دیگر اقدامات برشمرد و افزود: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی محلات آلوده و جرم‌خیز توسط ماموران کلانتری ۱۳ اجرا شد.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح ماموران پنج نفر سارق اماکن خصوصی، یک نفر سارق موتورسیکلت، یک نفر سارق گوشی تلفن همراه، یک نفر سارق منزل و ۲ نفر سارق احشام را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ملایر یادآور شد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک دستگاه تلفن همراه، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، یک دستگاه دوچرخه، تعدادی وسایل و ابزار بنایی، مقادیری آهن‌آلات، ۲ دستگاه دریل و فرز، یک دستگاه دینام کولر، یک دستگاه پمپ کولر، یک دستگاه باطری موتورسیکلت، یک حلقه لاستیک خودرو و یک رشته زنجیر چرخ خودرو کشف کردند.

سرهنگ ساکی اظهار داشت: ماموران در این طرح همچنین تعداد ۲ نفر توزیع کننده موادمخدر را به همراه مقادیری موادمخدر و وسایل استعمال، یک دستگاه ترازوی توزین و ۲ تیغه چاقو و شمشیر دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح تعداد پنج دستگاه موتورسیکلت به علت رانندگی مخاطره آمیز در معابر، عدم استفاده از کلاه ایمنی، تولید صدای نامتعارف و ایجاد آلودگی صوتی، نداشتن مدارک شناسایی و دیگر مزاحمت‌های صورت گرفته توسط رانندگان توقیف و روانه پارکینگ و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ملایر همچنین از کشف هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق توسط ماموران پاسگاه انتظامی مهدویه خبر داد و افزود: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، ماموران پاسگاه انتظامی "مهدویه" در حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha