۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۶:۴۰
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85159150
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نیروهای مقاومت: تخلیه مردم از اردوگاه جنین، اراده ملت فلسطین را سست نخواهد کرد

تهران-ایرنا-گردان جنین وابسته به "گروهان قدس" از شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بامداد سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: تلاش ارتش دشمن صهیونیستی در تخلیه غیرنظامیان بی دفاع از اردوگاه جنین اقدامی شکست خورده است که هرگز نخواهد توانست عزم واراده جوانان فلسطینی و مجاهدان آن را سست کند.

به گزارش ایرنا از تارنمای شبکه تلویزیونی "نجباء"، گردان جنین در این بیانیه اعلام کرد: هر قطره‌ای از خون ملت بزرگ و مجاهد فلسطین در اردوگاه جنین مایه افتخار و مباهات ماست.

این گروه افزود: اقدام دشمن جنایتکار در تخلیه غیرنظامیان و بیرون راندن آنان از منازلشان در واقع برای زیر فشار گذاشتن مجاهدان فلسطینی صورت می‌گیرد.

گردان جنین همچنین اعلام کرد که اردوگاه جنین بعنوان سپر مقاومت و قلعه مستحکم و امن آن باقی خواهد ماند.

این گروه مقاومت اظهار کرد: دشمن ثابت کرد که بزدل‌تر و ناتوان‌تر از آن است که بخواهد با مجاهدان ما در میدان نبرد مقابله کند، به همین دلیل چون نمی‌تواند در این میدان کار به جایی ببرد، دست به دامان هواپیمای نظامی [برای بمباران جنین] می‌شود.

گردان جنین در پایان افزود: آنچه که در کمین مسجد انصار صورت گرفت، بهترین شاهد بر ناتوانی دشمن بزدل صهیونیست با وجود تمام پیشرفت ها و برتری های نظامی اش است.

دقایقی پیش نیز منطقه "الدمج" در اردوگاه جنین هدف جنگنده‌های صهیونیست قرار گرفت.

این بمباران همزمان با شدت گرفتن درگیری میان نیروهای مقاومت فلسطین و نظامیان صهیونیستی انجام می‌شود.

این دومین روز از حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین است.

وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین آمار خود از افزایش شمار شهدای فلسطینی در جریان یورش هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن به ۱۱ شهید و ۱۰۰ زخمی خبر داد که حال ۲۰ تن آنها وخیم گزارش می‌شود.

حمله وحشیانه روز دوشنبه رژیم صهیونیستی به جنین با واکنش شدید نهادها و کشورهای اسلامی و عربی روبه‌رو شده و این کشورها جنایت آفرینی رژیم آپارتاید را نقض آشکار قوانین بین المللی دانسته و بر لزوم مقابله جامعه بین المللی با آن تاکید کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha