۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85159891
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

میزان وصول مالیات بر ارزش افزوده شهر زنجان اعلام شود

زنجان - ایرنا - رئیس شورای اسلامی زنجان گفت: به عنوان نمایندگان مردم در شورا این مطالبه را از دستگاه‌های دولتی و سازمان‌های مسئول داریم که اعلام کنند میزان وصول مالیات بر ارزش افزوده شهر زنجان چقدر بوده و چه میزان به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا، مجید ناصحی‌ مقدم روز سه‌شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با بیان اینکه سازمان‌های دولتی از بودجه دولت استفاده می‌کنند، افزود: شهرداری ریالی از دولت نمی‌گیرد و با افتخار برای مردم کار می‌کند و پول مردم به طور کاملا مشخص برای خود مردم خرج‌ می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در ارتباط با اعلام واریزی اداره کل امور مالیاتی به حساب شهرداری زنجان در بحث ارزش افزوده، گفت: اعلام میزان واریزی بدون میزان وصولی مغلطه است.

ناصحی مقدم افزود: ما به عنوان نمایندگان مردم این مطالبه را از دستگاه‌های دولتی، سازمان‌ها و مدیران مسئول در این زمینه داریم که اعلام کنند با گذشت یک فصل از سال در شهر زنجان دقیقا میزان وصول مالیات بر ارزش افزوده چه میزان بوده و چه رقمی از آن به حساب شهرداری‌ها واریز شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه گاهی میزان واریزی از طرف اداره کل امور مالیاتی استان اعلام می‌شود، اضافه کرد: افرادی که مصاحبه می‌کنند و احساس دین در مسئولیت خود دارند؛ حداقل به قانون عمل کنند و گزارش دقیق میزان وصول مالیات بر ارزش افزوده شهر زنجان را در سه ماهه نخست سال ارائه دهند.

وی بیان کرد: به دلیل تورم چند برابری شرمنده مردم هستیم و نمی‌توانیم پروژه‌های عمرانی را بیشتر از این اجرا کنیم و به دلیل تورم و هزینه‌های سنگینی‌ که تحمیل می‌شود نمی‌توان پروژه‌ها را سریع‌تر پیش برد که از مردم عذرخواهی می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان درباره بحث تعرفه‌های شهربازی نیز گفت: در تعیین این تعرفه‌ها سعی شد با توجه به شرایط تورمی موجود در کشور و استان، هر دو طرف خدمات دهنده و گیرنده را در نظر بگیریم و تعیین تعرفه ها به گونه ای باشد که خدمات دهی تعطیل نشود و ادامه یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان همچنین درباره برنامه‌های فرهنگی و ورزشی شهرداری زنجان، گفت: نظرات متنوعی در سطح شهر برای این برنامه‌ها وجود دارد و باید تنوع گسترده‌ای در برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری داشته باشیم تا جوابگوی همه مردم باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha