رییس هیات ورزش‌های سه‌گانه چهارمحال و بختیاری انتخاب شد

شهرکرد-ایرنا- رییس هیات ورزشهای سه‌گانه(ترای اتلون) چهارمحال و بختیاری روز سه‌شنبه با حضور سرپرست فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، در مجمع انتخاباتی هیات ترای اتلون (ورزش‌های سه گانه) چهارمحال و بختیاری حامد یادگاری به عنوان سکاندار جدید این هیات انتخاب و معرفی شد.

سرپرست فدراسیون ورزش سه‌گانه در این مجمع انتخاباتی با اشاره به سخت و طاقت‌فرسا بودن این‌ رشته ورزشی، اظهار داشت: این رشته به طور کامل هنوز به جامعه معرفی نشده است به همین دلیل حضور حامی مالی و سرمایه‌گذار در آن کمرنگ است.

احمد نامنی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری از استان‌های پایه ورزش سه‌گانه است،افزود: قهرمانان و استعدادهای بسیار خوبی در این استان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: این فدراسیون در نظر دارد مسابقات بین‌المللی ورزش سه‌گانه را به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار کند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز با بیان اینکه هیات‌های شهرستانی بازوان توانمند هیات استان هستند، گفت: این هیات‌ها می‌توانند در کشف استعدادهای این رشته ورزشی نقش مهمی را ایفا کنند.

موعود بنیادی‌فرد با اشاره به تدوین تقویم یکساله ورزشی افزود: این اقدام نقش بسیار موثری در رسیدن به اهداف تعیین شده خواهد داشت.

وی تصریح کرد: این استان آمادگی همکاری با فدراسیون در زمینه برپایی اردوها و کلاس‌های آموزشی را دارد.

به گزارش ایرنا، در این مجمع انتخاباتی حامد یادگاری با ۱۵ رای به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات ترای اتلون چهارمحال و بختیاری انتخاب و معرفی شد.

ورزش سه گانه یا ترای اتلون یک ورزش ترکیبی است که شرکت‌کنندگان در آن با انجام سه مرحله استقامتی در زمینه شنا، دوچرخه‌سواری و دو و میدانی را باید انجام دهند، مسافت هر یک از این مرحله‌ها بسته به نوع مسابقه تغییر می‌کند، این رشته از سال ۲۰۰۰ در هر ۲ بخش مردان و زنان وارد برنامه مسابقات المپیک شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha